۱۸ بهمن ۱۳۹۳، ۱۳:۰۰
کد خبر: 81496435
T T
۰ نفر

رهايي گروگان 11 ساله در كرمان

۱۸ بهمن ۱۳۹۳، ۱۳:۰۰
کد خبر: 81496435
رهايي گروگان 11 ساله در كرمان

كرمان - ايرنا - فرمانده انتظامي استان كرمان از آزادي گروگان 11 ساله از چنگ گروگانگيران خبر داد و گفت: اين گروگانگيري با هدف اخاذي در شهر كرمان انجام شده بود.

به گزارش ايرنا، سردار حسين چناريان روز شنبه در جمع اصحاب رسانه با حضور گروگان آزاد شده افزود: در اين رابطه دو متهم كه برادر هستند نيز دستگير شدند.

وي گفت: متهمان داراي سابقه اعتياد به مواد مخدر و سرقت نيز هستند.

وي با اشاره به اينكه هيچ وجهي به گروگانگيران پرداخت نشده است، افزود: اين پسر بچه هنگام بازگشت از مدرسه از سوي دو نفر ربوده شده بود و گروگانگيران دو ساعت پس از ربايش كودك با خانواده وي تماس گرفته و درخواست مقدار زيادي وجه نقد كرده بودند.

فرمانده انتظامي استان كرمان با اشاره به اينكه گروگانگيران در حاشيه شهر كرمان سكونت داشته اند، اظهار كرد: خانواده گروگان، بلافاصله پس از اطلاع از موضوع، موارد را با پليس در ميان گذاشتند و با تشكيل تيم ويژه اي در پليس آگاهي و انجام اقدامات ضربتي، اين گروگان جمعه شب آزاد شد و به كانون خانواده خود بازگشت.

وي تصريح كرد: گروگانگيري با هدف اخاذي و امنيتي در استان كرمان به ندرت اتفاق مي افتد و عمده گروگانگيري ها به دليل اختلافات ناشي از قاچاق مواد مخدر يا مربوط به اتباع بيگانه است.

سردار چناريان گفت: كمتر از پنج درصد از جرايم در كرمان، گروگانگيري است.

وي خاطرنشان كرد: تمامي گروگانگيري ها با تلاش نيروهاي انتظامي كشف مي شود.

وي تاكيد كرد: ميانگين كشف گروگانگيري ها در كرمان سه روز است.

7440/3028