۱۲ فروردین ۱۳۹۴، ۲۰:۱۶
کد خبر: 81557051
T T
۰ نفر

ملت ایران در 12 فروردین به استقرار و تثبیت نظام رای داد

۱۲ فروردین ۱۳۹۴، ۲۰:۱۶
کد خبر: 81557051
ملت ایران در 12 فروردین به استقرار و تثبیت نظام رای داد

خرم آباد - ایرنا - نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد گفت: ملت ایران در 12فروردین رای به استقرار و تثبیت نظام دادند و در ادامه آن با حضور در صحنه های مختلف موجب استمرار نظام بوده اند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین سید احمد میرعمادی 12 فروردین را عید بزرگ ملی و اسلامی ملت ایران دانست و افزود: این روز فروردین به عنوان روز حاكمیت اسلام پس از دو هزار و پانصد سال حكومت رژیم شاهنشاهی است.

وی تصریح كرد: نظام جمهوری اسلامی از اندیشه های ناب امام بزرگوار سرچشمه گرفت و با رای مردم به ثمر نشست كه از این جهت این روز برای تاریخ انقلاب اسلامی روزی درخشان و ماندگار است.

وی ضمن تاكید بر بزرگ شمردن روز جمهوری اسلامی افزود: به همه پرسی گذاشتن جمهوری اسلامی نشان دهنده سرنوشت ساز بودن رای مردم و حاكمیت مردم بر تمام امور است.

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد با بیان اینكه برگزاری این همه پرسی و گرامیداشت روز آن بسیار مهم است، تصریح كرد: امام خمینی(ره) روز 12 فروردین ماه را عید بزرگ ملت ایران نامیدند چرا كه در این روز سرنوشت ملت ایران تغییر كرد.

حجت الاسلام و المسلمین میرعمادی با اشاره به اینكه مردم ایران در روز 12 فروردین ماه استقرار نظام جمهوری اسلامی ایران و تثبیت آن را با آرای خود اعلام كردند، افزود: در طول بیش از سه دهه گذشته مردم با حضور در انتخابات های مختلف و مناسبت های گوناگون برای استمرار نظام جمهوری اسلامی ایران رای داده‌اند.

7269/6060