۷ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۳:۳۹
کد خبر: 81586712
T T
۰ نفر
فرماندار:زمينه براي انتقال مشاغل مزاحم به خارج از شهر سنقر فراهم است

كرمانشاه - ايرنا - فرماندار شهرستان سنقر و كليايي، گفت: براي انتقال مشاغل مزاحم به خارج از شهر و تجميع آنها در نقطه اي به عنوان ناحيه كارگاهي، مقدمات كار فراهم شده است.

به گزارش خبرنگار ايرنا، عليرضا ايزدي در جلسه شوراي ترافيك سنقر و كليايي با بيان اينكه زمين هاي ناحيه كارگاهي متعلق به شهرداريست، افزود: شهرداري سنقر بايد در خصوص نرخ گذاري واحد هاي تفكيك شده براي واگذاري به متصديان كارگاهها ضمن رعايت ضوابط، طوري عمل كند كه در توان پرداخت آنها باشد.

وي همچنين با اشاره به مشكلات سد معبر در خيابانها و ميادين سطح شهر، تشكيل گشت مشترك با حضور ادارات ذيربط و انجام بازرسي مستمر توسط آنها براي ساماندهي و تسهيل در تردد شهروندان را مورد تاكيد قرار داد.

رامين صادقي، شهردار سنقر نيز سطح اراضي ناحيه كارگاهي را 50 هكتار عنوان كرد و گفت: عمليات اجراي نقشه تفكيكي محوطه و خيابان بندي مقدار 15 هكتار آن اجرا شده و آماده واگذاري به اصناف و مشاغل مزاحم مي باشد.

سرهنگ فريبرز يوسفوند، رييس پليس پيشگيري نيروي انتظامي شهرستان سنقر و كليايي نيز، گفت: به منظور كنترل ترافيك در سال گذشته در اين شهرستان، تعداد يك هزار و 152 دستگاه موتور سيكلت و 396 دستگاه خودروي متخلف توقيف و مبلغ چهار ميليارد و 463 ميليون ريال در داخل شهر اعمال قانون شده است.

تعريض بلوار جانبازان، يكطرفه شدن بازار ميثم، تعمير چراغ هاي راهنمايي معيوب و خط كشي عابر پياده، ابطال مجوز آژانس هاي غير فعال تاكسي و نصب سرعت گير در نقاط حادثه خيز از مهمترين مصوبات اين جلسه بود.

سنقر و كليايي با بيش از 92 هزار نفر جمعيت در 85 كيلومتري شمال شرق كرمانشاه واقع شده است.

6539/7446