۳ آبان ۱۴۰۲، ۱۶:۲۵
کد خبر: 85270616
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دادستان سنقر و کلیایی به موضوع سد معابر ورود کرد

کرمانشاه – ایرنا - دادستان سنقر و کلیایی از انجام اقدامات لازم با هدف ساماندهی فعالیت‌های صنفی در موضوع سد معبر سطح این شهر خبر داد.

به گزارش ایرنا حامد صادقی سطری روز چهارشنبه هنگام سرکشی از وضعیت سد معبر شهر سنقر اظهار کرد: شهروندان به خصوص کسبه، اصناف و دستفروشان سنقری و کلیایی از تصرف، اشغال و سد کردن معابر و مسیرهای تردد مردم و وسایط نقلیه اجتناب کنند.

وی افزود: در صورت تصرف عدوانی معابر و شارع عام (خیابان) از سوی اصناف و دست فروشان و اهمال و سهل انگاری شهرداری در جمع‌آوری مزاحمان، دادستانی به عنوان مدعی العموم ورود خواهد کرد.

دادستان سنقر و کلیایی تصریح کرد: رعایت نکردن حقوق شهروندان در استفاده از معابر، پیاده روها، محل پارک خودرو و نظایر آن از سوی برخی اصناف و کسبه سنقر موجب نارضایتی عمومی شده است.

وی خاطرنشان کرد: مدیریت شهری، اتاق اصناف و اتحادیه‌ها و همچنین پلیس نظارت بر اماکن عمومی باید صنوف و افرادی که به هر نحو با ایجاد سد معبر در خیابان‌ها، پیاده روها، بازار و مسیر عبور و مرور شهروندان حقوق مردم را نادیده می‌گیرند؛ در وهله اول تذکر و رفع مزاحمت‌ و در صورت تکرار به منظور برخورد بازدارنده به دستگاه قضایی معرفی می شوند.

صادقی یادآور شد: در خصوص دست فروشانی که دنبال کسب درآمد برای تامین معاش هستند، شهرداری به روش های لازم موظف به ساماندهی آنان خواهد بود.

شهرستان سنقر و کلیایی در ۸۵ کیلومتری شمال شرق کرمانشاه قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha