۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۶:۰۱
کد خبر: 81591993
T T
۰ نفر
كارگران نيروهاي مولد و بازوان توانمند جامعه هستند

مهاباد - ايرنا - امام جمعه موقت مهاباد گفت: كارگران نيروهاي مولد و بازوان توانمند جامعه بوده و از ارزش و جايگاه ويژه اي برخوردار هستند.

ماموستا ملا يحيي اسماعيلي در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته مهاباد با تبريك روز جهاني كارگر و هفته بسيج كارگري افزود: علماي دين اسلام اهميت خاصي به نيروي كار و كارگران داده اند و پيامبر اكرم(ص) در زمان حياتش بر دستان خسته كارگر بوسه زدند.

وي اضافه كرد: در دنياي امروزي كه اقتصاد يكي از بخش هاي مهم در هر جامعه اي است، بايد به نيروي كار و كارگران اهميت بيشتري داده شود تا چرخه هاي اقتصادي جامعه با شتاب بيشتري به سوي توسعه حركت كند.

وي با اشاره به هفته معلم گفت: معلمان نيز نقش بسيار مهمي در تربيت انسان هاي شايسته براي خدمت رساني به جامعه دارند و در اين راه زحمات و تلاش هاي زيادي مي كشند.

امام جمعه موقت مهاباد با اشاره به جنگ و درگيري هايي كه در بسيار از كشورهاي اسلامي وجود دارد، گفت: تداوم اين جنگ و درگيري ها باعث ويراني و از بين رفتن زيرساخت هاي اقتصادي و سياسي ممالك اسلامي شده و تنها به نفع استكبار خواهد بود.

وي از گروههاي مختلف در كشورهاي اسلامي درخواست كرد با اتحاد و همبستگي دوباره خود اجازه دخالت و حضور بيشتر استكبار جهاني در كشورهاي اسلامي را ندهند.

شهرستان مهاباد با 215 هزار نفر جمعيت در جنوب آذربايجان غربي واقع شده است.

3020/2093