۲۹ خرداد ۱۳۹۴، ۱۸:۰۳
کد خبر: 81652379
T T
۰ نفر
امام جمعه اهل سنت نيكشهر: خودپرداز بانكها مردم را سرگردان كرده است

زاهدان- ايرنا- امام جمعه اهل سنت نيكشهر از عملكرد ضعيف و غير فعال بودن دستگاههاي خودپرداز بانكها انتقاد كرد و گفت: نبود وجه نقد و معيوب بودن قسمت برداشت وجه از عابربانكها موجب اعتراض مردم و سرگرداني آنان شده است.

به گزارش ايرنا مولوي عبدالله وحيديفر در خطبه هاي نماز جمعه مسجد جامع ذي النورين نيكشهر بيان كرد: تاخير در پرداخت يارانه ها و معيوب بودن خودپردازها مشكلات زيادي را براي مردم مستضعف ايجاد كرده بطوريكه برخي از روستاييان براي برداشت يارانه از خودپردازها به شهر عزيمت كرده و در اينجا نيز به سبب خرابي اين دستگاهها حتي كرايه برگشت به روستايشان را نداشتند.

وي گفت: دير پرداخت شدن يارانه ها از يك سو و مشكل نبود وجه نقد در دستگاههاي خود پرداز از سويي ديگر در ماه مبارك رمضان مشكلات زيادي براي قشر كم درآمد جامعه ايجاد كرده است.

وي خواستار رفع مشكل مردم در اين زمينه شد و افزود: مسوولان بانكها بايد در اين مواقع تمهيدات لازم را بينديشند تا مردم با مشكل رو به رو نشوند.



وي به فضيلت ماه مبارك رمضان اشاره كرد و اظهار داشت: انجام فرائض ديني مانند نماز، تلاوت قرآن و صدقه در اين ماه پربركت ثواب چند برابر دارد.

3043 / 6081