۳۱ خرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۰۲
کد خبر: 81654126
T T
۰ نفر
دريادار فدوي:هويت پاسداري تنها با بصيرت و معنويت معنا پيدا مي كند

تهران - ايرنا - فرمانده نيروي دريايي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي با تأكيد بر ضرورت صيانت از هويت پاسداري گفت:هويت پاسداري تنها با بصيرت و معنويت معنا پيدا مي كند.

به گزارش ايرنا از اعلام روز يكشنبه روابط عمومي كل سپاه، اين مطلب را دريادار پاسدارعلي فدوي در ادامه بازديدهاي خود از مناطق و رده‌هاي مختلف ندسا و در جمع فرماندهان و رزمندگان پايگاه دريايي ثامن الحجج(ع) نيروي دريايي سپاه مستقر در بابلسر عنوان كرد.

فرمانده نيروي دريايي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در اين بازديد با تبيين اهميت و جايگاه پاسداري در انقلاب اسلامي، به اصول و مباني هويت ساز در سپاه اشاره كرد و گفت: ما معتقديم كه قدرت نامتناهي متعلق به خالق هستي – خداي منان- است و اگر عنصري انساني بتواند خود را با ابزارهايي كه در اختيار دارد به اين قدرت پيوند بزند، از پشتوانه قدرتي بي مانند برخوردار خواهد شد.

وي افزود: پاسداري استمرار همان راهي است كه انبياء و اولياي الهي در پيش گرفتند و بصيرت به سپاه معنا و هويت مي بخشد و اين بصيرت حاصل نمي شود مگر با تقواي الهي.

فرمانده نيروي دريايي سپاه در اين اجتماع كه جمعي از فرماندهان و رزمندگان نيروي دريايي سپاه مستقر در پايگاه شمال شركت داشتند، خاطر نشان كرد: تقوا براي پاسداري و براي يك پاسدار اصل است؛ تقوايي كه انسان را تكليف محور تربيت مي كند و در عين حال از او جد و جهد براي انجام تكاليف فردي، اجتماعي و سازماني را طلب مي كند.

دريادار فدوي افزود: بالاترين تكليف ما پاسداران امانتداري است و بالاترين امانت در دست ما، انقلاب اسلامي است كه بايد آن را به صاحب اصلي يعني امام عصر(عج) برسانيم.

اجتمام(1)**7029 ** 1418
۰ نفر