۲۲ تیر ۱۳۹۴، ۹:۵۹
کد خبر: 81680861
T T
۰ نفر

جويندگان گنج در غار دچار گاز گرفتگي شدند

۲۲ تیر ۱۳۹۴، ۹:۵۹
کد خبر: 81680861
جويندگان گنج در غار دچار گاز گرفتگي شدند

سنندج- ايرنا- چهار مرد جوان در ماجراجوي چندين روزه براي يافتن گنج در يكي از روستا هاي شهر سروآباد از توابع استان كردستان در داخل غار دچار مسموميت و گاز گرفتگي شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان سروآباد در اين ارتباط گفت: در پي اعلام ساكنان يكي از مناطق روستايي شهرستان سروآباد مبني بر كشف جسد چهار مرد در داخل يك غار در نزديكي روستا، بلافاصله اكيپي از ماموران پاسگاه دزلي به همراه ماموران پليس آگاهي شهرستان به محل عزيمت كردند.

سرهنگ عيسي آبادي روز دوشنبه در گفت و گو با ايرنا با اشاره به اينكه غار مذكور در ارتفاع 300 متري از سطح زمين قرار دارد، افزود: در اين زمينه با هماهنگي هاي انجام شده اكيپي از هلال احمر در محل حاضر و با همكاري كاركنان انتظامي و افراد محلي چهار مرد كه به صورت بي هوش در داخل غار گرفتار شده بودند، از محل خارج شدند.

وي ادامه داد: با اقدام به موقع تيم فوريت هاي پزشكي دو نفر از حادثه ديدگان احيا و در محل مداوا شدند اما يكي از حادثه ديدگان به مراكز درماني شهرستان مريوان اعزام شد و معاينات پزشكي نيز نشان داد يك نفر از چهار مرد مذكور جان خود را از دست داده است.

فرمانده انتظامي سروآباد گفت: تحقيقات انجام شده از دو مرد حادثه ديده بهبود يافته نشان داد، آنان جهت يافتن گنج به داخل غار مذكور رفته بودند كه به علت مسموميت تنفسي (گازگرفتگي) در غار گرفتار مي شوند.

سرواباد در 90 كيلومتري غرب سنندج واقع شده است.ك/3

7451/1904