۱۲ مرداد ۱۳۹۴، ۱۵:۰۹
کد خبر: 81706070
T T
۰ نفر
گرگان ميزبان همايش كاربردي نماد اعتماد الكترونيكي

گرگان - ايرنا - رييس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان از برگزاري همايش كاربردي نماد اعتماد الكترونيكي كشور در شهرستان گرگان مركز استان در روز چهارشنبه هفته جاري خبر داد.

به گزارش ايرنا حسينقلي قوانلو روز دوشنبه گفت: اين همايش با هدف معرفي نماد الكترونيك و آشنايي بيشتر جامعه با كسب و كار الكترونيكي در فضاي مجازي برگزار مي شود.
وي افزود: رييس تجارت مركز الكترونيك، معاون آموزش و فناوري وزير صنعت، معدن و تجارت، معاون فني شركت پست و استاندار گلستان مهمان ويژه اين همايش هستند.
قوانلو گفت: تاكنون در گلستان 111 شركت و فرد حقيقي، مجوز نماد اعتماد الكترونيكي را براي كسب و كار در فضاي مجازي دريافت كرده و فعاليت دارند.
وي همچنين از ثبت نام 357 شركت و فرد حقيقي در استان براي دريافت مجوز نماد اعتماد الكترونيك براي كسب و كار در فضاي مجازي خبر داد و افزود: از شرايط و مراحل دريافت مجوز، ارايه گردش نقدينگي براي تضمين است.
رييس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان، مزاياي استفاده از نماد اعتماد الكترونيك براي كسب و كار در فضاي مجازي را بيشتر در حوزه هاي اشتغالزايي و كاهش ترافيك شهري برشمرد.
مركز توسعه تجارت الكترونيكي با اعطاي نماد اعتماد الكترونيكي هويت صاحب و محل فعاليت كسب و كارهاي اينترنتي را احراز مي‌ كند.
مسووليت صحت فعاليت كسب و كار اينترنتي و محتواي منتشر شده در وب گاه بر عهده صاحب كسب و كار اينترنتي دارنده نماد اعتماد الكترونيكي و تحت نظارت دستگاه هاي مسوول بوده و او ملزم به رعايت قوانين و مقررات مندرج درتعهدنامه نماد مي باشد.
6204/1648