۲۶ شهریور ۱۳۹۴، ۱۳:۱۱
کد خبر: 81763263
T T
۰ نفر

اجراي عمليات خط كشي محور ارتباطي هراز

۲۶ شهریور ۱۳۹۴، ۱۳:۱۱
کد خبر: 81763263
اجراي عمليات خط كشي محور ارتباطي هراز

ساري - ايرنا - رئيس اداره راه و شهرسازي لاريجان (هراز) از اجراي عمليات گسترده خط كشي در سطح محور ارتباطي هراز خبر داد.

به گزارش روز پنجنبه روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان مازندران علي نوري پور ضمن اعلام اين مطلب افزود : خط كشي راهها كه از مقرون به صرفه ترين نوع علائم ايمني محسوب مي گردند مستقيما در ديد راننده قرار گرفته و با وي يك حس نزديك و متقابل برقرار مي نمايند.
وي ادامه داد: از اين رو اين اداره به منظور افزايش ايمني محور ، هدايت وسايل نقليه و آگاهي دادن به كاربران راه بخصوص در شب با ديد محدود ، تفكيك باندهاي رفت و برگشت در نقاط بدون جدا كننده وسط و كاهش ميزان تصادفات و سوانح رانندگي عمليات اجراي خط كشي را در سطح محور هراز به اجرا در امد.
رئيس اداره راه و شهرسازي لاريجان (هراز) يكي از اهداف اجراي خط كشي در سطح محورها را تعيين محدوديتهاي حركت براي هريك از كاربران عنوان و خاطر نشان ساخت: خوشبختانه علاوه بر اجراي عمليات تعريض و ارتقاء محور مذكور ، اقدامات وسيع ايمن سازي در سطح محور در قالب نصب جداكننده ها ، آشكار سازي نقاط پر حادثه ، آشكار سازي تمامي دهانه تونلها و نصب انواع تابلو و علائم در محور هراز به اجرا در آمد.
نوري پور اظهار داشت: طول محور ارتباطي هراز در استان مازندران 110 كيلومتر مي باشد.
رئيس اداره راه و شهرسازي شهرستان جويبار از اجراي عمليات روكش آسفالت محور سه راهي لاريم - پهناب اين شهرستان به طول 11 كيلومترخبر داد.
به گزارش روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان مازندران محسن قادري رئيس اداره راه و شهرسازي شهرستان جويبار ضمن اعلام اين خبر افزود:شهرستان جويبار از جمله شهرستانهايي است كه به لحاظ شرايط جغرافيايي منطقه و تعدد روستاها در آن داراي محورهاي پر رفت و آمد بوده ، لذا ايمن سازي و بهسازي راههاي ارتباطي اين شهرستان از جمله فعاليتهاي مهم اين اداره مي باشد.
وي تصريح كرد: موثرترين شرايط براي حمل و نقل ، داشتن يك رويه سالم راه همراه با نصب علائم ايمني لازم بوده تا بتوان با خيالي آسوده تردد كرد و از جمله اهدافي كه اين اداره كل براي دستيابي به آن تلاش مي كند مطالعه و فراهم نمودن طرح هاي لازم براي انجام و اجراي رويه هاي آسفالتي مناسب و اقتصادي بودن آن است.
قادري به پروژه روكش آسفالت محور ارتباطي سه راهي لاريم - پهناب اين شهرستان اشاره و اظهار داشت:عمليات فوق در قالب اجراي روكش آسفالت محور به طول 11 كيلومتر با صرف اعتباري بالغ بر 24 ميليارد ريال به اجرا در آمد.
رئيس اداره راه و شهرسازي شهرستان جويبار يادآور شد: اداره راه و شهرسازي شهرستان جويبار 264 كيلومتر راه اصلي ، فرعي و روستايي را تحت پوشش دارد.ك/1
6097