۱۴ مهر ۱۳۹۴، ۱۹:۱۵
کد خبر: 81788322
T T
۰ نفر
يك كارگاه مبل سازي در شهرك صنعتي منصور كنده بابل دچار حريق شد

ساري-ايرنا- يك كارگاه مبل سازي عصر امروز سه شنبه در شهرك صنعتي منصوركنده بابل دچار طعمه حريق شد.

سرپرست سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري بابل روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا بيان داشت: پيرو اطلاع رساني شهروندان به سامانه 125 مبني بر وقوع حريق سنگين و انفجار در كارگاه مبل سازي واقع در شهرك صنعتي منصوركنده بلافاصله هشت اكيپ عملياتي از ايستگاههاي 1، 2 و 3 اين سازمان به محل حادثه اعزام شده و پس از حدود دو و نيم ساعت تلاش موفق به مهار كامل شعله هاي سهمگين آتش و ايمن سازي محيط شدند.
محمد قاسم دابوئيان افزود: مامورين آتش نشاني به محض رسيدن به محل حادثه و پس از ارزيابي دقيق موقعيت، مشاهده كردند كه حريق در طبقه فوقاني كارگاه در سالني به مساحت تقريبي 750 متر رخ داده و با توجه به وجود مقدار زيادي بنزين، تينر و چسب رزين در سالن مذكور، انفجارهاي پياپي در حال وقوع بوده و شعله هاي سهمگين آتش در حال سرايت به طبقه پاييني كارگاه مي باشد.
وي گفت: حريق به حدي شدت گرفت كه ضمن اينكه دود بسيار غليظي از محل حريق متصاعد شده بود، از چند كيلومتري محل حادثه قابل رويت بود.
وي افزود: با توجه به وسعت حريق، حدود 30 نفر از آتش نشانان در قالب هشت اكيپ عملياتي به محل حادثه اعزام شدند و توانستند پس از حدود دو و نيم ساعت عمليات سنگين، شعله هاي آتش را به طور كامل مهار و اقدام به ايمن سازي محيط كنند.
وي اظهارداشت: علاوه برآن به علت شدت حريق، چهار اكيپ عملياتي كمكي از شهرهاي قائمشهر، آمل، بابلسر و اميركلا به ياري آتش نشانان بابلي شتافتند كه جا دارد از زحمات كليه اين عزيزان ، مديرعامل محترم سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قائمشهر كه خود در محل حادثه حاضر شدند، تقدير و تشكر كنم.
دابوئيان گفت: در اين حادثه، سه تن از آتش نشانان بابلي دچار سوختگي سطحي شدند .
مديرعامل سازمان آتش نشاني بابل بيان داشت: علت وقوع حادثه توسط تيم علت يابي حريق در دست بررسي مي باشد. ك/3
7328/6097