۱ دی ۱۳۹۴، ۱۱:۴۸
کد خبر: 81889283
T T
۰ نفر
دستگاه قضائي با موقفه خواران قاطعانه برخورد مي كند

ساري - ايرنا - رئيس كل دادگستري مازندران از برخورد قاطعانه دستگاه قضا با موقوفه‌خواران خبر داد و گفت: در زمينه موقوفات و امور وقفي با رعايت عدالت به‌دنبال اجراي نيت واقفان هستيم.

به گزارش روابط عمومي اداره كل اوقاف و امور خيريه استان مازندران، حجت‌الاسلام محمدعلي تقوي‌فرد اظهار كرد: دستگاه قضا با كساني كه به وقف و موقوفات دست‌درازي مي‌كنند، برخورد جدي دارد.
وي افزود: وقف يكي از سنت‌هاي حسنه و نيكو است كه مي‌خواهيم براساس وقف‌نامه‌ها و نيت واقف اقدام شود.
رئيس كل دادگستري مازندران با اعلام اينكه در زمينه وقف و موقوفات با رعايت عدالت وارد عمل مي‌شويم، تصريح كرد: در زمينه موقوفات بنا داريم تا هم قانون، هم احكام الهي و هم موارد وقف‌نامه مطابق مورد وقفي اجرا شده و اقدام لازم انجام شود.
اين مسئول با اعلام اينكه در برخورد با دست‌درازان به موارد وقفي و موقوفات قاطعانه ايستادگي مي‌كنيم، گفت: با جديت مقابل افرادي كه به وقف تجاوز مي‌كنند، مي‌ايستيم هر چند با هيچ اداره و فردي تعارف نداشته و در زمينه موقوفات نه با اداره اوقاف و امور خيريه و نه با افرادي كه در مقابل موقوفات ايستادند مماشات نداريم.
تقوي‌فرد گفت: با تمام توان سعي مي‌كنيم در موضوع موقوفات عمل كرده و هر چه در توان داريم از وقف و موقوفات حمايت كرده و آنها را نگهداري كنيم.
6097