۲۲ دی ۱۳۹۴، ۲۰:۳۳
کد خبر: 81918332
T T
۰ نفر
ناوگان آمبولانسی دانشگاه علوم پزشكی تربت حیدریه تجهیز شد

تربت حیدریه- ایرنا- معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشكی تربت حیدریه گفت: با به كارگیری شش دستگاه آمبولانس جدید و مجهز، ناوگان آمبولانسی این مركز درمانی تجهیز و شمار آمبولانس های این شهرستان به 39 دستگاه رسید.

عبدالله وكیلیان روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینكه یك دستگاه از این ناوگان امدادی اتوبوس آمبولانس است، افزود: برای خرید این آمبولانس ها 9 میلیارد ریال پرداخت شده كه خودروها در اختیار مركز مدیریت حوادث و فوریت های پزشكی قرار گرفته تا برای خدمت رسانی به مردم استفاده شود.
دانشگاه علوم پزشكی تربت حیدریه با زیر پوشش داشتن سه شهرستان تربت حیدریه، مه ولات و زاوه به حدود یك میلیون نفر از جمعیت شهرستان های جنوب استان خراسان رضوی خدمات می دهد.
هم اكنون 281 تخت در بیمارستان های تربت حیدریه، مه ولات و زاوه وجود دارد كه 162 تخت آن مربوط به دو بیمارستان شهرهای مه ولات و زاوه است.
دانشگاه علوم پزشكی تربت حیدریه دارای 32 عضو هیات علمی و 766 دانشجو است كه مقاطع كاردانی و كارشناسی 9 رشته مامایی، اتاق عمل، هوشبری، پرستاری، فناوری اطلاعات سلامت، علوم آزمایشگاهی، بهداشت محیط، بهداشت عمومی و فوریت های پزشكی تحصیل می كنند.
مركز شهرستان 250 هزار نفری تربت حیدریه در 150 كیلومتری جنوب غربی مشهد قرار دارد.
6121/5132