۶ اسفند ۱۳۹۴، ۱۰:۳۵
کد خبر: 81978457
T T
۰ نفر
انقلابي بودن، شاخصه نماينده تراز انقلاب اسلامي  است

شيراز- ايرنا- فرمانده سپاه ثارالله (ع) شيراز گفت: تخصص، تعهد و برخورداري از فكر و رفتار انقلابي در مقابل دشمن شاخصه هاي نماينده تراز انقلاب اسلامي است.

به گزارش دريافتي پنج شنبه ايرنا سرهنگ اسماعيل محبي‌پور با اشاره به اهميت و لزوم مشاركت حداكثري مردم در انتخابات اظهارداشت: كانديداها، مسئولان و نمايندگان بدانند كه شهر شيراز براي مجلس شوراي اسلامي به افرادي با روحيه انقلابي، جهادي و خستگي‌ناپذير كه دغدغه مردم و خدمت در عرصه عمل داشته باشند، نياز دارد تا بتوانند گره‌اي از مشكلات شهر شيراز را برطرف كنند.
وي افزود: اين دو انتخابات در عرصه ملي و بين‌المللي داراي حساسيت و اهميت است به طوري كه براي نخستين بار دشمنان جمهوري اسلامي با تغيير تاكتيك، نه تنها گروه‌هاي داخلي را به تحريم و عدم حضور تشويق نمي‌كنند بلكه تلاش مي‌كنند با مهندسي انتخابات و هدايت افكار عمومي در حمايت از افراد، كساني را وارد عرصه قانون‌گذاري و تصميم سازي در سطح ملي كنندكه اين مهم حساسيت و دقت مردم را مي طلبد.
محبي پور ادامه داد: در اين دو انتخابات نبايد فضاي حضور و ورود افرادي كه مورد حمايت رسانه‌هاي دشمن ويا هم فكر آنها هستند براي تحقق اهداف سلطه‌گران، به عرصه هاي سياست گذاري و تصميم گيري كشور فراهم شود.
وي بيان كرد: ملت ايران در دو انتخابات پيش ‌رو با هوشياري، بصيرت و آگاهي حماسه ديگري را رقم مي زنند كه موجب تثبيت روحيه مقاومت، استقلال، ايستادگي و سرخم نكردن در برابر دشمن خواهد شد.
استان فارس 18 كرسي نمايندگي در مجلس شوراي اسلامي و پنج كرسي نمايندگي در مجلس خبرگان رهبري دارد.
دهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي و پنجمين دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبري به طور همزمان هفتم اسفند 94 برگزار مي شود.
3002/ 5054