۲۵ اسفند ۱۳۹۴، ۲۰:۴۷
کد خبر: 82003988
T T
۰ نفر
بازارچه دائمي عرضه ميوه و محصولات كشاورزي در شهركرد گشايش يافت

شهركرد – ايرنا – بازارچه دائمي عرضه ميوه و محصولات كشاورزي روز سه شنبه در شهركرد گشايش يافت.

به گزارش ايرنا، استاندار چهارمحال و بختياري در آيين گشايش بازارچه دائمي عرضه ميوه و محصولات كشاورزي در شهركرد اظهار داشت: عرضه مستقيم محصولات توليدي به مردم، قطع دست واسطه ها و دلالان را به دنبال دارد.
قاسم سليماني دشتكي تأكيد كرد: جهاد كشاورزي چهارمحال و بختياري بايد نسبت به راه اندازي بازارچه ها دائمي در شهرستان هاي 9 گانه استان اقدام كند.
وي افزود:طرح هاي مديريت تعاون روستايي در چهارمحال و بختياري نيز با سرعت و روند مطلوبي در حال انجام است كه اجراي اين طرحها در رونق اقتصادي و دستيابي سريع تر به روند توسعه اي چهارمحال و بختياري نقش مستقيم دارد.
مدير تعاون روستايي چهارمحال و بختياري نيز در اين آيين گفت: بازارچه دائمي عرضه ميوه و محصولات كشاورزي شهركرد در زميني به وسعت 600 متر مربع به بهره برداري رسيد.
عباس سياح دهكردي اضافه كرد: در اين بازارچه يك فروشگاه به وسعت 300 متر مربع و هفت غرفه نيز به مساحت 300 متر مربع وجود دارد.
وي بيان داشت: براي راه اندازي بازارچه دائمي عرضه ميوه و محصولات كشاورزي شهركرد يك ميليارد و 500 ميليون ريال از محل اعتبارات شبكه تعاون روستايي چهارمحال و بختياري هزينه شده است.
سياح دهكردي اظهار كرد: غرفه هاي موجود در بازارچه دائمي عرضه ميوه و محصولات كشاورزي شهركرد در اختيار اتحاديه هاي عشايري، دامداران، گلخانه داران، زنبورداران، مرغداران، آبزي پروران و باغداران است.
وي عنوان داشت: تمامي محصولات بازارچه دائمي ميوه و محصولات كشاورزي شهركرد از توليد به مصرف عرضه مي شوند.
به گزارش ايرنا، بازارچه دائمي عرضه ميوه و محصولات كشاورزي شهركرد در خيابان اقبال لاهوري اين شهر گشايش يافت.
/2097/7362