۱۳ فروردین ۱۳۹۵، ۹:۱۱
کد خبر: 82017978
T T
۰ نفر

محدودیت های ترافیكی روز طبیعت در كرمان اعلام شد

۱۳ فروردین ۱۳۹۵، ۹:۱۱
کد خبر: 82017978
محدودیت های ترافیكی روز طبیعت در كرمان اعلام شد

كرمان - ایرنا - جانشین پلیس راه استان كرمان گفت: محورهای كرمان به سمت كوهپایه و سیرچ از ساعت هشت تا 12 امروز (جمعه) به صورت رفت یك طرفه است و از ساعت 16 تا 21 نیز در لاین برگشت یك طرفه می شود.

سرهنگ علی رضایی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: محور بم به دهبكری نیز از ساعت هشت صبح تا 12 در لاین رفت یك طرفه است و از ساعت 16 تا 21 در لاین برگشت به سمت بم یك طرفه می شود.
وی خاطرنشان كرد: در فاصله زمانی ساعت 12 تا 16 در محورهای سیرچ، كوهپایه و دهبكری، تردد به صورت دو طرفه در جریان خواهد بود.
وی تردد موتورسیكلت و كامیون در جاده های استان كرمان را ممنوع اعلام كرد و گفت: در محورهای انار - شهربابك - سیرجان و بندرعباس و بالعكس از ساعت هفت صبح امروز تا 24، تردد كامیون، تریلر و كامیونت ممنوع است.
جانشین پلیس راه استان كرمان ادامه داد: در سیزدهمین روز فروردین امسال تردد تریلر، كامیون و كامیونت در محور سیرجان - بافت - جیرفت و بالعكس از ساعت 9 تا 22 ممنوع است.
وی اظهار كرد: تردد تریلر، كامیون و كامیونت در محورهای یزد - طبس - دیهوك نیز از ساعت هفت تا 21 ممنوع اعلام شده است.
سرهنگ رضایی گفت: در محور راور - كرمان نیز از روز 12 فروردین ماه تردد تریلر، كامیون و كامیونت ممنوع شده است.
وی افزود: با توجه به بارش باران از شب گذشته (پنجشنبه) در بسیاری از نقاط استان و لغزنده بودن سطح جاده ها، لازم است رانندگان احتیاط و به قوانین ترافیكی توجه لازم را داشته باشند.
این مقام انتظامی اظهار كرد: تمامی جاده های استان كرمان باز است و ترافیك در آنها جریان دارد.
وی گفت: با توجه به بارندگی های اخیر در جاده های استان و آغاز موج بازگشت مسافران به شهرهای خود لازم است رانندگان از ادامه سفر با خستگی خودداری كرده و همواره تجهیزات ایمنی مورد نیاز را به همراه داشته باشند.
قرارگاه پلیس راه جنوب كرمان كه مستقل از مركز كرمان هفت شهرستان این منطقه را زیر پوشش دارد نیز تمهیداتی ترافیكی برای روز طبیعت در نظر گرفته است.
براین اساس مسیر جیرفت به سمت ساردوئیه از ساعت شش امروز - جمعه - تا ساعت 12 و مسیر بلعكس از ساعت 15 تا 21 یك طرفه است.
7440/3028