۴ خرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۳۵
کد خبر: 82086176
T T
۰ نفر
كتاب نفايس و لطايف اثري از نويسنده مراغه اي منتشر شد

مراغه – ايرنا – كتاب نفايس و لطايف با بهره گيري از سخنان گرانبهاي ائمه اطهار (ع) و دانشمندان و لطيفه هاي دلنشين به زيور طبع آراسته شد.

نويسنده اين كتاب روز سه شنبه در گفت و گوي اختصاصي با خبرنگار ايرنا گفت: اين كتاب توسط انتشارات نسيم حيات منتشر و برگرفته از سخنان ائمه اطهار (ع) و خلاصه اي از انديشه دانشمندان جهان اسلام در خصوص سبك زندگي اسلامي است.
علي رشيدي كهلان، افزود: اين كتاب از سه بخش سخنان نفيس ائمه اطهار (ع)، گلچين سخنان حكما و دانشمندان جهان و گلچين لطيفه هاي دلنشين است.
وي اظهار كرد: اين پنجمين كتاب در حيطه زندگي سبك اسلامي بوده كه با استفاده از احاديث، روايت ها و سخنان ائمه اطهار(ع) و دانشمندان جهان اسلام گردآوري و به روش خلاصه نويسي نوشته شده است.
نويسنده كتاب نفايس و لطايف يادآور شد: مطالعه يك دقيقه اي هر موضوع نقطه قوت اين كتاب بوده كه در آن مطالعه كنندگان مي توانند با صرف وقت اندكي مطالب اين كتاب را بخوانند.
رشيدي، خواستار ايجاد بخش نويسندگان مراغه اي در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي و كتابخانه هاي عمومي اين شهرستان شد و ادامه داد: با ايجاد اين بخش مي توان فرهيختگان و نويسندگان اين شهرستان را با ارائه آثار به علاقه مندان معرفي كرد.
پندهاي ماندگار جلد 1 و 2، نماز انس با خدا و قصه هاي ماندگار از خوبان روزگار عنوان كتاب هاي قبلي اين نويسنده مراغه اي است.
شهرستان مراغه با 250 هزار نفر جمعيت در 147 كيلومتري جنوب تبريز مركز آذربايجان شرقي واقع است.
3034/8023/6183