مدیران و نمایندگان استان باید برای حل مشكلات مردم تلاش كنند

كرمانشاه - ایرنا - نماینده مردم استان كرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری تاكید كرد: مدیران و نمایندگان استان كرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی باید با همدلی و وحدت در راستای رفع مشكلات مردم تلاش كنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ آیت الله امان نریمانی روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری كرمانشاه كه با حضور نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در سرسرای شهدای دولت استانداری برگزار شد؛ افزود: باید همه دست در دست هم داده برای پیشرفت استان تلاش كنیم و الا با اختلاف و تفرقه راه به جایی نخواهیم برد.
وی تاكید كرد: باید همه ما در پیشگاه خداوند تعهد بدهیم بدون اینكه هیچ خط و خطوطی مدنظرمان باشد با محوریت نماینده ولی فقیه در استان و استاندار كرمانشاه برنامه های توسعه ای استان را به پیش ببریم.
وی ثبات مدیریت در استان كرمانشاه را مورد تاكید قرار داد و در عین حال گفت: اگر مدیری كم كار بود باید بركنار شود.
وی پشتوانه مردمی را برای نظام اسلامی یك سرمایه گرانقدر دانست و گفت: مردم در رزمایش های مختلف انتخابات نقش خود را بخوبی ایفا كرده اند و باید این فاكتور را خیلی بزرگ كرد چرا كه مایه افتخار نظام اسلامی است.
وی در ادامه با اشاره به ارتحال رهبر كبیر انقلاب اسلامی گفت: 26 سال پیش در چنین روزی اوضاع كشور نگران كننده بود؛ امام كه فوت كرد ممكن بود خیلی از معادلات به هم بخورد اما خبرگان رهبری با انتخاب مقام معظم رهبری شایسته ترین فرد را برای نظام برگزیدند و این امر آبی بود بر روی آتشی كه دشمنان افروخته بودند.
وی امام خمینی (ره) را یك رهبر بی نظیر در دنیا دانست و گفت: در سوگ رهبر كبیر انقلاب اسلامی میلیون ها انسان در سراسر جهان گریستند.
آیت الله نریمانی در پایان با اشاره به مسیر هزار ساله مرز خسروی برای زائران عتبات عالیات؛ بر تلاش مسوولان برای بازگشایی این مسیر تاكید كرد.
8066