۱۵ تیر ۱۳۹۵، ۱۷:۴۱
کد خبر: 82138761
T T
۰ نفر
آغاز فشار ترافيك سنگين تعطيلات عيدفطر بر جاده هاي مازندران

ساري - ايرنا - مدير راهداري اداره كل راه و شهرسازي مازندران از سنگين بودن ترافيك در جاده هاي مواصلاتي اين استان از ساعت 13 امروز سه شنبه و همزمان با آغاز تعطيلات عيد سعيد فطر خبرداد .

عباسعلي نجفي عصر امروز به خبرنگار ايرنا گفت : در حال حاضر ترافيك در محورهاي چالوس و هراز در تمامي مناطق سنگين است و در محور سوادكوه هم از تونل شيرگاه حجم سنگيني از خودروها به سمت مازندران در حركت هستند.
وي افزود : ترافيك در محور كياسر به ساري اگر چه پرحجم است و تردد به صورت روان جريان دارد.
مدير راهداري اداره كل راه و شهرسازي مازندران شرايط جوي مستقر در جاده هاي استات را هم نيمه ابري توصيف كرد.
نجفي با اشاره به حجم حضور مسافران به استان مازندران ، از درنظر گرفتن محدوديت هاي ترافيكي ويژه تعطيلات عيد فطر خبرداد و گفت كه تردد انواع خودروهاي سنگين در جاده هاي كندوان ، هراز و سوادكوه به استثناي حاملان مواد سوختي و فاسد شدني ممنوع است .
براساس گزارش مديريت راهداري اداره كل راه و شهرسازي مازندران تردد انواع موتور سيكلت هم از ساعت 12 امروز در محورهاي كندوان ، هراز و سوادكوه ممنوع شد كه تا روز شنبه ادامه خواهد يافت.
تردد انواع تريلر ، كاميون و كاميونت هم در هر دو مسير رفت و برگشت محور كندوان از ساعت 12 امروز ممنوع شد و تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 14 امروز تا شش فردا از مرزن آباد به سمت كرج ممنوع است .
همچنين تردد انواع وسايل نقيله از كرج به سمت مرزن آباد از ساعت 18 امروز تا شش صبح فردا يك طرفه است .
تردد انواع وسيله نقليه از ساعت 12 فردا تا 2 بامداد پنجشنبه از مرزن آباد به سمت كرج ممنوع است و انواع وسايل نقليه از ساعت 16 فردا تا 2 بامداد پنجشنبه از كرج به سمت مرزن آباد يكطرفه خواهد بود.
ممنوعيت انواع وسايل نقليه از ساعت 13 روز جمعه 18 تير تا پنج بامداد شنبه 19 تير از كرج به سمت مرزن آباد از ديگر محدوديت هاي ترافيكي عيدفطر در جاده هاي مازندران است .
تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 16 روز جمعه اين هفته تا پنج بامداد شنبه هفته آينده از مرزن آباد به سمت كرج يك طرفه است .
براساس گزارش مركز مديريت راهداري مازندران تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 13 جمعه اين هفته تا 2 بامداد شنبه هفته آينده از رودهن به آمل ممنوع است و تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 16 روز جمعه تا دو بامداد شنبه هفته آتي از ابسك به ردوهن يك طرفه است .
2096/1654