۲۵ مرداد ۱۳۹۵، ۱۴:۲۳
کد خبر: 82189347
T T
۰ نفر
حواشي برگزاري مجمع انتخاباتي هيات فوتبال استان قزوين

قزوين - ايرنا - پس از تعويق در امر برگزاري انتخابات هيات فوتبال استان قزوين در هفته گذشته، برگزاري مجمع انتخابات اين هيات امروز /دوشنبه/ با برخي حواشي همراه بود.

به گزارش روز دوشنبه ايرنا، علي رغم قانون انتشار و دسترسي آزاد به اطلاعات كه به طور مرتب از سوي مسئولان اعلام مي شود، برگزاري مجمع انتخاباتي هيات فوتبال استان قزوين در فضايي امنيتي و با ممانعت از ورود خبرنگاران به محل برگزاري انتخابات همراه بود.
نحوه برخورد با خبرنگاران كه در راستاي انتشار آزاد اخبار و اطلاعات و بدون كوچكترين چشمداشت از سوي آنان صورت گرفت با اعتراض گسترده آنان در محل برگزاري مجمع روبرو شد كه در نهايت با اجازه رئيس فدراسيون فوتبال، خبرنگاران به مجمع راه يافتند.
- مجمع انتخابات در سالني با فضايي بسيار كوچك برگزار كه اين مساله باعث شد جمعيت حاضر در محل مشكلات زيادي را به دليل گرما، ازدحام و سر و صدا متحمل شوند.
- قبل از برگزاري انتخابات ستار آقامحمدي و علي صادقي نژاد به نفع حسين باجيوند و تورج نبي زاده به نفع حسين بهزاد پور از انتخابات كناره گيري كردند.
- برگزاري مجمع انتخابات هيان فوتبال استان قزوين كه قرار بود راس ساعت 10 در باغستان برگزار شود با تاخير 30 دقيقه اي همراه بود.
براساس اين گزارش، در پايان راي گيري حسين باجيوند با كسب 11 راي از 20 راي ماخوذه به مدت 4 سال به عنوان رئيس هيات فوتبال استان قزوين انتخاب شد.
6101/8054