۱ شهریور ۱۳۹۵، ۱۲:۲۶
کد خبر: 82197850
T T
۰ نفر
معاون استانداركهگيلويه و بويراحمد: خدمات نظام در هفته دولت تشريح شود

ياسوج - ايرنا - معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار كهگيلويه و بويراحمد گفت: فعاليت ها، كارآمدي و خدمات نظام و انقلاب بيش از پيش در هفته دولت امسال تشريح شود.

به گزارش ايرنا، فتاح محمدي روز دوشنبه در نشست ستاد بزرگداشت شهداي دولت اظهار داشت: هفته دولت بهترين فرصت براي اعلام و تبيين خدمات و عملكرد دولت است كه بايد استفاده بهينه اي از آن شود.
وي افزود: در هفته دولت امسال هر كدام از دستگاه هاي اجرايي كهگيلويه و بويراحمد تصاوير شهداي خود را در قالب بنر تهيه كرده و در مكان هاي پرتردد، ميادين و بلوارهاي نقاط مختلف استان نصب كنند.
محمدي بيان كرد: در اين بنرها آيات، روايات و جملاتي از بزرگان دين در مورد شهدا و اهميت شهادت نيز درج شود.
وي عنوان كرد: استقبال قشرهاي مختلف مردم كهگيلويه و بويراحمد از رئيس جمهوري و اعضاي هيات دولت در سفر اخير به اين استان گسترده بود به طوري كه بازتاب داخلي و خارجي چشمگيري داشت.
محمدي ابراز داشت: اين استقبال پرشور يكبار ديگر پيوند ناگسستني دولت و ملت و وفاداري مردم به نظام و انقلاب را به نمايش گذاشت و سبب نااميدي دشمنان شد.
رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي كهگيلويه و بويراحمد نيز در اين نشست، گفت: مهمترين برنامه هاي پيش بيني شده براي اجرا در هفته دولت امسال در استان شامل غبارروبي و عطرافشاني گلزار شهداي شهرهاي استان در روز دوم شهريور، برپايي نمايشگاه عكس، برگزاري نشست هاي بصيرت افزايي در مساجد، برگزاري مسابقات فرهنگي و هنري با 2 موضوع بيان ويژگي هاي دولت اسلامي و افشاگري چهره منافقان و بيان جنايت هاي آنان عليه نظام و انقلاب و برگزاري مراسم عمومي در روز هشتم شهريور در تمامي مناطق استان است.
حجت الاسلام سيد جواد خاضع اظهار داشت: رسانه ها و خبرنگاران كهگيلويه و بويراحمد در هفته دولت امسال هر چه بيشتر به تبيين ابعاد شخصيتي شهيدان رجايي و باهنر پرداخته و در اين زمينه اطلاع رساني و آگاهي بخشي كنند.
وي افزود: تريبون هاي نماز جمعه ظرفيتي مناسب براي تبيين خدمات و عملكرد دولت است و ائمه جمعه كهگيلويه و بويراحمد نيز در خطبه هاي نماز جمعه شهرهاي استان در اين زمينه بكوشند.
خاضع بيان كرد: تبليغات محيطي لازم و كافي در هفته دولت امسال در تمامي نقاط كهگيلويه و بويراحمد انجام شود.
وي عنوان كرد: تمامي ظرفيت هاي موجود در كهگيلويه و بويراحمد براي برگزاري هر چه مطلوبتر برنامه هاي هفته دولت امسال در اين استان به كار گرفته شود.
مديركل دفتر امور فرهنگي و اجتماعي استانداري كهگيلويه و بويراحمد نيز در اين نشست، گفت: رشد، توسعه و پيشرفت استان در تمامي ابعاد به بركت نظام و انقلاب است و بيان اين موضوع مهم به ايجاد اميد و نشاط هر چه بيشتر در مردم منجر مي شود.
حجت الاسلام سيد علي فتح ميرمحمدي اظهار داشت: در هفته دولت امسال خدمات و عملكرد دولت در زمينه هاي مختلف با استفاده از تمامي ابزارها و روش ها براي قشرهاي مختلف مردم كهگيلويه و بويراحمد به ويژه نسل جوان تبيين و تشريح شود.
وي افزود: اقتصاد مقاومتي بحث جديدي است و علاوه بر درون زا بودن بر توليدات و توانمندي هاي داخلي تكيه دارد.
ميرمحمدي بيان كرد: همگان اعم از مردم و مسئولان اجرايي كهگيلويه و بويراحمد براي اجرا و تحقق اقتصاد مقاومتي مدنظر رهبر معظم انقلاب تلاش جدي كنند.
دوم تا هشتم شهريور هر سال به مناسبت سالروز شهادت رجايي و باهنر به نام هفته دولت نامگذاري شده است.
7535/8005/6110