معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد: خدمات دولت سیزدهم در هفته دولت به مردم گزارش شود

یاسوج - ایرنا - معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: دستاوردهای نظام و خدمات دولت سیزدهم در هفته دولت در این استان برای مردم تبیین و گزارش شود.

به گزارش ایرنا ، سید جواد هاشمی‌مهر روز چهارشنبه در نشست برنامه‌ریزی هفته دولت ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و دیگر شهدای این عرصه گفت: همه ساله در هفته دولت برنامه‌های افتتاح و کلنگ‌زنی در سطح استان برگزار می‌شود که امسال باید متفاوت دیده شود و روابط عمومی ادارات و نهاد با مشارکت رسانه ها با تولید محتوای مناسب مردم را در جریان خدمات انجام گرفته قرار دهند .

معاون سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: با توجه به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی پیرامون جهاد تبیین امسال نگاه متفاوتی به هفته دولت داشته باشیم و علاوه بر برنامه‌های افتتاحی، خدمات نظام جمهوری اسلامی تبیین شود تا نسل جوان با این خدمات آشنا شوند و بدانند قبل از انقلاب مردم از چه سختی و مشکلاتی رنج می‌بردند.

وی با بیان اینکه هر چه داریم به برکت انقلاب اسلامی است، گفت: دستاوردهای علمی و آموزشی و پیشرفت‌های جمهوری اسلامی در سایر بخش‌ها هم مطرح شود، روز گذشته ماهواره خیام به فضا پرتاب شد که دستاورد بزرگی برای انقلاب اسلامی است.

هاشمی‌مهر عنوان کرد: با بیان دستاوردهای انقلاب و خدمات نظام شاهد وفاق ملی میان دولت و مردم باشیم که پایداری نظام و انقلاب اسلامی به برکت حضور مردم بوده است و آخرین حضور باشکوه آنها برگزاری مراسمات عزاداری سید و سالار شهیدان در تاسوعا و عاشورای حسینی است.

وی با بیان اینکه هفته دولت هفته تبیین خدمات جمهوری اسلامی است، افزود: جدای از پرداختن به مسائل عمرانی مسائل فرهنگی هم دیده شود.

به گفته هاشمی مهر در طول یکساله دولت سیزدهم خدمات شاخص در حوزه های زیرساختی در استان کهگیلویه و بویراحمد انجام گرفته شده که تبیین این  اقدامات به نشاط و شادابی جامعه کمک می کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha