۲۲ شهریور ۱۳۹۵، ۹:۴۸
کد خبر: 82227431
T T
۰ نفر
امام جمعه گناباد: مسلمانان با بصيرت خود انتقام خون شهداي منا را بگيرند

گناباد- ايرنا- امام جمعه گناباد گفت: مسلمانان در نقاط مختلف جهان با بصيرت خود انتقام خون شهداي منا را از آل سعود و استكبار جهاني بگيرند.

به گزارش ايرنا حجت الاسلام حسن صادقي نسب روز دوشنبه در آيين نماز عيد سعيد قربان در گناباد افزود: آل سعود در حالي خود را خادم حرمين شريفين مي داند كه بدترين جنايتها و خيانت ها را عليه مسلمانان در همراهي با مستكبران انجام مي دهد.
وي اظهار كرد: آل سعود در تداوم اقدامهاي خصمانه خود ضمن برقراي ارتباط با رژيم غاصب صهيونيستي مانع از انجام مناسك حج تمتع امسال توسط حجاج ايراني شد.
وي گفت: حكام آل سعود به عنوان عامل اجراي سياستهاي خصمانه مستكبران در منطقه با سوء مديريت خود حدود هفت هزار نفر از حجاج بيت الله الحرام را در مناسك حج سال گذشته به شهادت رساندند.
امام جمعه گناباد افزود: هرسال 25 ميليون نفر براي شركت در آيين اربعين به كربلا سفر مي كنند ولي اين آيين بدون كوچكترين مشكل و صدمه اي به زائران و با تدابير بسيار خوب در عراق برگزار مي شود ولي در مناسك حج با حضور سه ميليون نفر از حجاج به دليل سوء مديريت حكام سعودي شاهد صدمات و شهادت هزاران نفر از حجاج بوديم.
وي وفاداري، صبر، بردباري و تسليم در برابر خواست پروردگار متعال را از جمله خصوصيتهاي حضرت ابراهيم (ع) ذكر كرد و گفت: آن حضرت در امتحان الهي سرافراز بيرون آمد و تمام هستي خود را براي اجراي خواست خداوند در طبق اخلاص گذاشت.
وي ادامه داد: ما نيز بايد قدر نظام جمهوري اسلامي را كه در نتيجه نثار خون و ايثارگري شهدا و ايثارگران به ثمر رسيده است، بدانيم.
حجت الاسلام صادقي نسب همچنين بر تبعيت از فرامين رهبر معظم انقلاب، حضور گسترده در صحنه دفاع از آرمانهاي اسلام و انقلاب و افزايش بصيرت در برابر ترفندهاي دشمنان تاكيد كرد.
نماز عيد سعيد قربان امروز در بيش از 40 مسجد مناطق شهري و روستايي گناباد اقامه شد.
2095/ 6053