امام جمعه گناباد:‌ بصیرت مردم خط بطلانی بر جنگ تبلیغاتی دشمنان می کشد

گناباد- ایرنا- امام جمعه گناباد افزایش بصیرت عمومی جامعه نسبت به جنگ تبلیغاتی دشمنان در آستانه انتخابات امسال را ضروری برشمرد و گفت:‌ بصیرت مردم خط بطلانی بر این ترفندهای معاندان می‌کشد.

به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام حسن صادقی نسب در خطبه های نماز جمعه امروز گناباد افزود:‌ دشمنان که از ایجاد اغتشاش و آشوب در کشورمان به دلیل بصیرت مردم راه به جایی نبردند و به اهداف خود نرسیدند در آستانه انتخابات سال جاری با سیاه نمایی و جنگ تبلیغاتی دنبال ناامید کردن مردم نسبت به خدمات نظام جمهوری اسلامی و آینده هستند تا آنان را از حضور گسترده در انتخابات باز دارند.

وی ادامه داد:‌ ملت آگاه ایران سالهاست که با این سنگ اندازی و ترفندهای دشمنان آشنایی دارند و اگر چه از وضعیت اقتصادی و معیشتی راضی نیستند ولی به خاطر حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی و دفاع از آرمانهای شهدا و تاکیدات رهبر معظم انقلاب و امام خمینی (ره) با حضور پرشور خود در صحنه و از جمله انتخابات امسال تو دهنی محکمی به دشمنان می زنند.

امام جمعه گناباد با اشاره به این که مردم از ادامه تورم و وضعیت معیشتی و عملکرد ضعیف دستگاههای نظارتی در برخورد با فساد و مفسدان رضایت ندارند از مسوولان ذیربط خواست که با برخورد قاطع با مفسدان اقتصادی در جهت افزایش اعتماد عمومی گام بردارند.

صادقی نسب سالروز ولادت حضرت عیسی (ع) را یادآور شد و تصریح کرد:‌ دولتهای غربی که به دروغ ادعای پیروی از آن حضرت را دارند جنگ افروزترین و جنایتکارترین دولتهای جهان هستند و از جنگها ی صلیبی تا جنگهای اول و دوم جهانی که دهها میلیون نفر در آنها کشته و چند برابر آن زحمی شدند تا تجاوز دشمن متجاوز بعثی عراق علیه کشورمان تا جنگ اوکراین جنگ افروزی همه دولتهای غربی مشهود است.

وی افزود:‌ امروز هم در تجاوز رژیم غاصب صهیونیستی علیه مردم مظلوم و بی دفاع غزه و فلسطین جنگ افروزی سران آمریکا و کشورهای غربی در حمایت از رژیم غاصب صهیونیستی مشهود است.

خطیب نماز جمعه گناباد گفت:‌ در شرایطی که اکثر کشورهای دنیا خواستار آتش بس در فلسطین هستند ولی آمریکا آن را در شورای امنیت سازمان ملل متحد وتو کرده است ولی با وجود این اقدامات و جنایتها و جنگ افروزی آمریکا و کشورهای غربی ولادت حضرت مسیح (ع) را جشن می گیرند و با این جنایتها آبروی نداشته خود را هم می برند.

مرکز شهرستان گناباد در فاصله ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد و جنوب استان خراسان رضوی واقع است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha