۳۱ شهریور ۱۳۹۵، ۱۰:۰۸
کد خبر: 82237555
T T
۰ نفر
نیروهای مسلح چهارمحال و بختیاری توان دفاعی خود را به نمایش گذاشتند

شهركرد - ایرنا - همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس، نیروهای مسلح چهارمحال و بختیاری توان دفاعی و نظامی خود را روز چهارشنبه در قالب رژه به نمایش گذاشتند.

به گزارش ایرنا، نیروهای مسلح استان در قالب گردان های نمونه سپاه قمر بنی هاشم (ع)، نیروی انتظامی، نیروی یگان ویژه پاسداران، بسیجیان، واحدهای نمونه هلال احمر، نیروهای وظیفه، واحدهای موتوری، توپخانه، جنگ نوین و رزهی توان خود را به نمایش گذاشتند.
فرمانده سپاه قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری، هفته دفاع مقدس را یادآور رشادت ها و ایثارگری رزمندگان اسلام برشمرد و تاكید كرد: این رشادت ها باعث سربلندی ایران در جهان شد و ایران را به عنوان یك كشور الگو تبدیل كرد.
سردار رضا محمد سلیمانی در آغاز این رژه نظامی افزود: دفاع مقدس یك حماسه فرا زمانی و فرامكانی است و نتیجه انقلاب اسلامی ایران بوده است كه با رشادت جوانان رقم خورد كه در برابر تهاجم دشمنان ایستادند.
فرمانده سپاه قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: دفاع مقدس یك گنجینه بی پایان برای كشور است، چرا كه در هشت سال دفاع مقدس، رزمندگان اسلام ابهت پوشالی غرب و شرق را فرو ریختند.
به گزارش ایرنا، در ابتدای این آیین كه امام جمعه شهركرد، استاندار چهارمحال و بختیاری، اعضای شورای تامین و تعدادی از مسئولان استان حضور داشتند، مسئولان ارشد نظامی و اجرایی، فرماندهان و مسئولان استان به شهدای هشت سال دفاع مقدس ادای احترام كردند.
2097