۵ مهر ۱۳۹۵، ۱۱:۵۸
کد خبر: 82244051
T T
۰ نفر

احداث 2 طرح راه روستايي در كردستان

۵ مهر ۱۳۹۵، ۱۱:۵۸
کد خبر: 82244051
احداث 2 طرح راه روستايي در كردستان

سنندج- ايرنا- احداث و بهسازي 2 راه روستايي در استان كردستان با استفاده از اعتبارهاي دولتي در حال اجرا است.

به گزارش روز يكشنبه ايرنا از روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان كردستان، اين طرح ها شامل احداث باند دوم قروه به سريش آباد با 70درصد پيشرفت فيزيكي و بهسازي محور روستايي خورخوره به پيرتاج است.
مدير ساخت و توسعه راه هاي اداره كل راه و شهرسازي كردستان در اين ارتباط گفت: باند دوم قروه به سريش به طول هفت 7.3 كيلومتر بوده كه هم اكنون 3.3 كيلومتر باقيمانده آن در حال احداث است.
رامين محمودي افزود: چهار كيلومتر از اين مسير در سال هاي گذشته اجرا شده و انتظار مي رود با تامين اعتبار لازم در اسرع وقت نسبت به اتمام اين طرح پرترافيك اقدام شود.
وي افزود: هم اكنون كل طرح حدود 70 درصدپيشرفت فيزيكي داشته و 500 متر همراه با آسفالت ريزي به آن افزايش مسير داده شده است.
مدير راهداري اداره كل راه و شهر سازي كردستان نيز گفت: اجراي عمليات روكش آسفالت محور روستايي خور خوره به پير تاج در شهرستان بيجار آغاز شده است.
محمدراشد مدرس‌گرجي افزود: اين طرح به منظور حفظ و نگهداري روكش آسفالت راه ها و ايجاد بستر مناسب و روان براي تردد انجام مي شود.
وي ادامه داد : كل مسير هدف گذاري شده براي بهسازي حدود 20 كيلومتر بوده و براي اجراي آن 20 ميليارد ريال اعتبار از محل اعتبارات حوزه راه روستايي پيش بيني شده است.
استان كردستان با يك هزار و 875 آبادي داراي 6 هزار كيلومتر راه روستائي بوده و 2 هزار و 700 كيلومتر از اين ميزان آسفالت شده است.
3034/1904
** خبرنگار: حسن حسين زاده
** انتشار دهنده: مسعود احمدي