۹ مهر ۱۳۹۵، ۱۴:۰۱
کد خبر: 82249920
T T
۰ نفر
امام جمعه شهركرد: اقتدار ایران عامل عقب نشیني دشمن شده است

شهركرد - ایرنا - نماینده ولي فقیه در چهارمحال و بختیاري و امام جمعه شهركرد گفت: عقب نشیني دشمن بخاطر اقتدار كشور، حضور در صحنه مردم و اقتدار دفاعي نظام اسلامی ایران است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمدعلی نكونام در خطبه های نمازجمعه شهركرد افزود: اقتدار نیروي انتظامي در كشور با معرفت، محبت و خدمت به مردم و مجاهدت در راه خداست.
به گفته وي، توانمندي نیروي انتظامي در عرصه هاي كشور براي برخورد با مفاسد و مجرمان با روحیه خدمتگذاري افتخاری برای این نیرو است.
امام جمعه شهركرد ادامه داد: ایران امن ترین كشور جهان است و این مرهون توانمندي دفاعي، نیروهاي مسلح و امنیتي و انتظامي كشور است.
حجت الاسلام نكونام تصریح كرد: نباید به آمریكا و استكبار كه شیطان بزرگ است، امتیازی داد و ارزش هاي انقلاب را خدشه دار كرد.
وي برگزاري كنسرت ها را معصیتی آشكار دانست و گفت: در این كنسرت ها آهنگ هاي مبتذل پخش مي شود.
حجت الاسلام نكونام افزود: پیامدهاي برگزاري كنسرت ها در جامعه همانند بدحجابي كه دیگر قابل كنترل نیست، خواهد شد.
امام جمعه شهركرد با بیان طرح سراسري سرشماري نفوس و مسكن اظهار كرد: همه مردم در این طرح شركت كنند و با هدف برنامه ریزي موثر و كارآمد در كلان كشور و استان پاسخ درست و صحیح در طرح داده شود.
وی با اشاره به روز 15 مهرماه روز روستا و عشایر افزود: فراهم كردن امكانات در روستاها با هدف جلوگیري از مهاجرت مردم به شهرها و رفع مشكلات شهرنشیني در روستاها ضروري است.
حجت الاسلام نكونام به دهم مهرماه روز سالمندان اشاره كرد و بر فراهم كردن امكانات رفاهي و آسایش سالمندان از سوي فرزندان و مسئولان دستگاههاي اجرایي به خصوص سازمان بهزیستي تاكید كرد.
خبرنگار: نرگس كریمي**انتشار دهنده: جهانبخش صفری دهكردی
7361/6021