۱۱ آبان ۱۳۹۵، ۱۹:۰۵
کد خبر: 82290771
T T
۰ نفر
بيش از 412 هزار مترمربع از اراضي دولتي در  رفسنجان رفع تصرف شد

كرمان - ايرنا - رئيس اداره منابع طبيعي و آبخيزداري شهرستان رفسنجان گفت: بيش از 412 هزار مترمربع از اراضي دولتي اين شهرستان از ابتداي سال جاري تاكنون از دست متخلفان خارج و به دولت بازگردانده شد.

مسعود حيدري پور روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: بيش از 266 هزار مترمربع از اراضي دولتي رفسنجان با دستور قضايي و اجراي حكم از دست متصرفان خارج و متخلفان نيز دستگير شدند.
وي ادامه داد: همچنين بيش از 145 هزار مترمربع از اراضي دولتي رفسنجان نيز كه توسط افراد ناشناس تصرف شده بود با هماهنگي مراجع قضايي رفع تصرف شد.
حيدري پور بيان كرد: متصرفان در اراضي تصرف شده كه بيشتر در مناطقي همچون دشت لاهيجان، كمال آباد نوق، سرچشمه و ده پناه كبوترخان رفسنجان بود اقدام به كشاورزي مي كردند.
وي اظهار كرد: روز گذشته نيز 40 هزار مترمربع از اراضي دولتي رفسنجان كه به دست متخلفان افتاده بود با اخذ دستور مقام قضايي و همكاري يگان امداد نيروي انتظامي اين شهرستان رفع تصرف و به دولت برگردانده شد.
وي بيان كرد: افرادي سودجو و فرصت طلب در ايام تعطيل و يا شبانه اقدام به تصرف اين اراضي و كشت محصولاتي چون پسته در اين زمين ها كرده بودند.
رئيس اداره منابع طبيعي و آبخيزداري شهرستان رفسنجان خاطرنشان كرد: در صورت مشاهده هرگونه تخلف در عرصه هاي منابع طبيعي با متخلفان برخورد قاطع و قانوني مي شود.
وي از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخريب و تصرف غيرقانوني اراضي ملي و بروز حريق در عرصه هاي منابع ملي با شماره رايگان 1504 يگان حفاظت استان كرمان و شماره 34266175 پاسگاه ويژه حفاظت رفسنجان تماس بگيرند.
خبرنگار: مريم رضايي ** انتشار دهنده: نجمه حسني
7433/3029