۲۲ آبان ۱۳۹۵، ۱۷:۴۵
کد خبر: 82305281
T T
۰ نفر

333 كيلوگرم حشيش در جاده ياسوج - اصفهان كشف شد

۲۲ آبان ۱۳۹۵، ۱۷:۴۵
کد خبر: 82305281
333 كيلوگرم حشيش در جاده ياسوج - اصفهان كشف شد

ياسوج- ايرنا- فرمانده انتظامي كهگيلويه و بويراحمد گفت: 333 كيلوگرم ماده مخدر حشيش از يك دستگاه خودروي وانت پيكان در جاده ارتباطي ياسوج - اصفهان كشف و ضبط شد.

به گزارش روز شنبه پايگاه خبري پليس كهگيلويه و بويراحمد، سرهنگ مهدي انصاري اظهار داشت: ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان و شهرستان دنا هنگام اجراي تور ايست و بازرسي و كنترل خودروهاي عبوري در جاده ارتباطي ياسوج - اصفهان به يك دستگاه خودروي وانت پيكان مظنون شده و به راننده آن دستور توقف دادند.
وي گفت: راننده با بي توجهي به دستور پليس از محل متواري شد اما ماموران پس از تعقيب و گريز موفق به توقف خودرو و دستگيري راننده و سرنشين آن شدند.
فرمانده انتظامي كهگيلويه و بويراحمد افزود: ماموران در بازرسي از اين خودرو 333 كيلوگرم حشيش را كشف و ضبط كردند.
سرهنگ انصاري بيان كرد: در اين عمليات پليسي يك دستگاه خودروي پرايد كه خودروي حامل مواد مخدر را اسكورت مي كرد نيز متوقف و راننده و سرنشين آن دستگير شدند.
وي عنوان كرد: هر چهار متهم براي سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضايي كهگيلويه و بويراحمد شده و خودروهاي وانت پيكان و پرايد نيز به پاركينگ انتقال يافتند.
سرهنگ انصاري ابراز داشت: مبارزه جدي با قاچاق مواد مخدر از اولويت هاي كاري مهم پليس كهگيلويه و بويراحمد در راستاي كاهش بروز انواع آسيب هاي اجتماعي در اين استان است.
خبرنگار: منصور زرگر**انتشار دهنده: سيد ولي موسوي نژاد
7535/8005/6110