۲ مامور پلیس کهگیلویه و بویراحمد در درگیری با قاچاقچیان موادمخدر به شهادت رسیدند

یاسوج- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۲ نیروی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان حین انجام وظیفه و برقراری آرامش و امنیت، در جریان درگیری با قاچاقچیان در جاده یاسوج - اصفهان به شهادت رسیدند.

سید جواد هاشمی مهر عصر پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: نیروهای پلیس با اطلاع از انتقال یک محموله موادمخدر(تریاک) در محور یاسوج به اصفهان، در منطقه تلگاه شهرستان بویراحمد مستقر شده و با مشاهده محموله مواد مخدر، دستور به توقف خودرو را می دهند.

وی با اشاره به اینکه خودروی حامل مواد مخدر با دستور پلیس در حاشیه جاده متوقف می شود، افزود: دیگر اعضای باند قاچاق که در یکدستگاه خودرو با نقش حمایت کننده(اسکورت) و با فاصله از خودرو حامل محموله در حرکت بودند، به محض رسیدن به محل، اقدام به شلیک تیر به سمت پلیس کرده و از محل متواری می شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در جریان تیراندازی قاچاقچیان ۲ نیروی پلیس استان به شهادت می رسند.

هاشمی مهر تصریح کرد:  با اقدام موثر نیروهای پلیس، ۲ نفر از قاچاقچیان و عوامل تیراندازی دستگیر و ۲ نفر دیگر نیز به سمت کوه‌های اطراف متواری می شوند که تلاش‌ نیروی انتظامی برای دستگیری آنها ادامه دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: به منظور کمک به عملیات جستجو و دستگیری سریع‌ عاملان تیراندازی، درخواست حضور بالگرد برای اعزام به منطقه به دستگاه های مربوطه ارائه شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha