۲۳ آبان ۱۳۹۵، ۱۱:۰۶
کد خبر: 82305956
T T
۰ نفر

كشف 211 كیلوو 450 گرم موادمخدر در فارس

۲۳ آبان ۱۳۹۵، ۱۱:۰۶
کد خبر: 82305956
كشف 211 كیلوو 450 گرم موادمخدر در فارس

شیراز- ایرنا- فرمانده انتظامی استان فارس اعلام كرد:211 كیلو و 450 گرم موادمخدردرپنج عملیات جداگانه در شهرستان های شیراز، نورآباد ممسنی و سپیدان كشف شد.

مطلب ارسالی یكشنبه معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس به ایرنا از قول سردارسرتیپ دوم احمدعلی گودرزی افزوده است: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان فارس با انجام اقدامات اطلاعاتی از فعالیت یك قاچاقچی موادمخدر مطلع و متوجه شدند وی اقدام به حمل موادمخدر از شهرستان داراب به استان خوزستان و دزفول می كند.
فرمانده انتظامی استان فارس گفت: ماموران با استقرار در مسیر تردد این قاچاقچی، خودرو وانت پیكان وی را در اطراف شهرستان شیراز متوقف، متهم را دستگیر و در بازرسی از خودرو وی 99 كیلوگرم تریاك كشف كردند.
گودرزی افزود: در عملیات دیگری ماموران انتظامی شهرستان سپیدان از حمل یك محموله موادمخدر در جاده های اطراف این شهرستان مطلع شدند و با استقرار درمسیر تردد خودرو حامل موادمخدر، خودرو را شناسایی كردند.
وی گفت: با اقدام بموقع ماموران، خودرو حامل موادمخدر در جاده سپیدان به سمت شیراز مشاهده شد كه راننده و سرنشینان آن با دیدن ماموران با سوار شدن به خودرو اقدام به فرار كردند و در طول مسیر 2 بسته موادمخدر را از درون خودرو به بیرون پرتاب كردند كه پس از جمع آوری مشخص شد این مواد 12 كیلو و 500 گرم تریاك است .
در این مطلب درباره دستگیری یا فراری شدن این افراد و تعدادشان، اطلاعاتی داده نشده است.
فرمانده انتظامی استان فارس همچنین گفت:ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان با انجام اقدامات اطلاعاتی از حمل یك محموله موادمخدربا یك دستگاه خودرو پژو 405 در اطراف شیراز مطلع شدند و پس از متوقف كردن خودرو، در بازرسی از آن 23 كیلو و 500 گرم هروئین كشف كردند.
گودرزی اضافه كرد: در نورآباد ممسنی نیز ماموران انتظامی موفق شدند در دو عملیات جداگانه 76 كیلو و 450 گرم تریاك كشف و در این رابطه دو دستگاه خودرو پژو 405 و سواری آر دی را متوقف و دو قاچاقچی موادمخدر را دستگیر و با تشكیل پرونده به مراجع قضائی معرفی كنند.
دریافت خبر: حمیدرضا خلیقی ** انتشار دهنده: غلامرضا مالك زاده
7368/ 1876