۲ آذر ۱۳۹۵، ۱۳:۵۷
کد خبر: 82317913
T T
۰ نفر
جوانان از سيره شهدا و ايثارگران دفاع مقدس و مدافعان حرم الگوبرداري كنند

سمنان- ايرنا- فرماندار مهديشهر گفت: جوانان به منظور حفظ ارزش هاي دين اسلام و دستاورد هاي نظام جمهوري اسلامي، مي توانند سيره و زندگي شهدا و جانبازان دفاع مقدس و مدافعان حرم را الگوي خود قرار دهند.

به گزارش ايرنا، حسن ارگي روز سه شنبه در ديدار با خانواده شهيدان غلامرضا ذاكريان و ذاكر جعفري افزود: شهدا و ايثارگران چراغ هدايت جامعه هستند و بايد اقشار جامعه از رشادت هاي اين بزرگواران الگوبرداري كنند.
وي افزود: زنده نگهداشتن نام شهدا بخشي از حفظ ارزش هاي نظام جمهوري اسلامي است و دولت تدبير و اميد براي افزايش رفاه خانواده شهدا و ايثارگران از هيچ گونه مساعدتي دريغ نخواهد كرد.
ارگي خاطر نشان كرد: جوانان كشور براي جلوگيري از نفوذ فرهنگي، به توجه در نصايح و وصيت نامه هاي شهداي گرانقدر هشت سال جنگ تحميلي و شهداي مدافعان حرم نيازمندند.
وي تصريح كرد: انقلاب اسلامي با خون شهدا ماندگاري پيدا مي كند و همه مردم مديون رشادت هاي شهدا و ايثارگران هشت سال جنگ تحميلي و مدافع حرم هستند.
فرماندار مهديشهر ادامه داد: سركشي به بازماندگان شهدا از وظايف اساسي مسوولان براي زنده نگهداشتن ارزش هاي انقلاب اسلامي است و دولت تدبير و اميد سركشي به خانواده هاي شهدا و ايثارگران را از وظايف اصلي خود مي داند.
وي افزود: سربلندي و عزت كنوني جمهوري اسلامي از رشادت هاي شهدا و ايثارگران سرچشمه مي گيرد و هفته گراميداشت بسيج فرصت ارزشمندي براي تجديد بيعت با آرمان هاي امام راحل و شهداست.
فرماندار مهديشهر گفت: رشادت هاي جوانان در هشت سال دفاع مقدس و دفاع از حرم اهل بيت (ع) ترس بر دل استكبار جهاني انداخته است .
سرهنگ حسن ذوالفقاري فرمانده سپاه ناحيه مهدي‌شهر و جمعي از مسوولان اين شهرستان در ديدار با اين خانواده هاي شهدا حضور داشتند.
استان سمنان حدود سه هزار شهيد تقديم نظام اسلامي كرده است.
7339/6103
خبرنگار: محمدرضا يوسف نژاد ** انتشاردهنده: مصطفي دهقان