۱۲ بهمن ۱۳۹۵، ۱۲:۳۳
کد خبر: 82409608
T T
۰ نفر
گلبانگ انقلاب همزمان با سراسر كشور در مدارس كردستان طنین انداز شد

سنندج- ایرنا- همزمان با فرا رسیدن 12 بهمن و آغاز دهه مبارك فجر، گلبانگ سی و هشتمین سالگرد پیروزی شكوهمند انقلاب اسلامی ایران همگام با سراسر كشور در مدارس استان كردستان طنین انداز شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در آیین نمادینی كه با حضور استاندار كردستان و جمع زیادی از مسئولان استان در دبیرستان دخترانه فرزانگان سنندج برگزار شد، زنگ گلبانگ انقلاب همزمان با ساعت ورود امام راحل به میهن اسلامی، توسط استاندار كردستان به صدا درآمد.
مدیركل آموزش و پرورش كردستان در این آیین با بیان اینكه پیروزی انقلاب اسلامی ایران تمامی معادلات بین المللی را تغییر داد گفت: انقلاب اسلامی ایران دستاوردهای بسیار زیادی را برای ما در عرصه داخلی و بین المللی به همراه داشت كه ایجاد خود باوری ملت ایران یكی از این دستاوردها بود.
رشید قربانی افزود: در كشور ما و با ظهور انقلاب اسلامی، روحیه اعتماد بنفس در مردم ایجاد شد و همین امر موجب شد كه امروز كشور ما در عرصه های مختلف علم و تكنولوژی، انرژی هسته ای و غیره سرآمد باشد.
وی اظهار كرد: دشمن از همان آغاز پیروزی انقلاب توطئه های خود را بر علیه ما آغاز كرد و با ترفندهای گوناگون در صدد ضربه زدن به نظام برآمد اما ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی با فداكاری و ازجان گذشتگی خود اجازه تعرض دشمن به خاك میهن را ندادند.
مدیركل آموزش و پرورش كردستان افزود: بسیاری از سیاست هایی كه دشمن برای كشور ما پیش بینی كرده بود به انزوا كشیده شد و این امر نشان می دهد كه ملت ما به خودباوری رسیده و این توانایی را دارد كه به ملتی برتر در دنیا تبدیل شود.
وی با بیان اینكه دهه فجر فرصت مناسبی برای آشنایی دانش آموزان با آرمان ها و ارزش های والای انقلاب است از معلمان و مربیان خواست از این فرصت نهایت استفاده را برده و دستاوردهای انقلاب، نقش مردم در پیروزی انقلاب و غیره را برای دانش آموزان تبیین كنند.
از 12 بهمن ماه 1357، سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی(ره) به میهن اسلامی (ره) تا 22 بهمن 57 كه انقلاب اسلامی ایران به پیروزی رسید هر سال توسط مردم جشن گرفته می شود و امسال سی و هشتمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران است.
7348/ 3020
**خبرنگار: افسانه گلباغی/ **انتشاردهنده: عبدالله رحمانی
** برای آگاهی از آخرین اخبار استان كردستان به كانال زیر بپیوندید:
@IRNASANANDAJ
https://telegram.me/joinchat/DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg