۲۷ بهمن ۱۳۹۵، ۱۳:۱۹
کد خبر: 82431448
T T
۰ نفر
محدوديت هاي ترافيكي جاده هاي مازندران/ كندوان جمعه يك طرفه مي شود

نوشهر - ايرنا - پليس راه نيروي انتظامي با اعلام برنامه محدوديت هاي ترافيكي پايان هفته در محورهاي كندوان، هراز و فيروزكوه ، تاكيد كرد كه جاده كندوان از عصر جمعه تا 11 شب همان روز يك طرفه مي شود .

به گزارش خبرنگار ايرنا ، اعمال محدوديت هاي ترافيكي در محورهاي اصلي مازندران به پايتخت از ساعت 12 امروز چهارشنبه شروع شد و تا 6 بامداد روز شنبه اول اسفند ادامه خواهد داشت.
در اين مدت تردد هر نوع موتورسيكلت به جز موتورسيكلت هاي انتظامي و امدادي از محورهاي كرج – چالوس ، هراز، فيروزكوه و بالعكس ممنوع است.
** محور چالوس - كرج
- تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 15 الي 23 روز جمعه بيست و نهم بهمن از كرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پليس راه در محل، تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 18 الي 23 همين روز از مرزن آباد به سمت كرج يك طرفه خواهد بود.
- تردد انواع تريلر ، كاميون و كاميونت به استثناء حاملين مواد سوختي و فاسد شدني از محور كرج – چالوس ممنوع است.
** محور هراز
- تردد تمامي تريلرها در محور هراز ممنوع است .
- تردد تمام كاميون ها و كاميونت ها به استثناي حاملان مواد سوختي و فاسد شدني از ساعت 8 الي 22 روزهاي چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه ( بيست و هفتم تا بيست و نهم بهمن ) از محور هراز ممنوع است.
** محور فيروزكوه
- تردد تمام تريلرها به استثناي حاملان مواد سوختي و فاسد شدني از ساعت 12 الي 22 روز جمعه بيست و نهم بهمن از تهران به قائم شهر و بالعكس ممنوع است.
** وضعيت جوي
براساس پيش بيني هواشناسي سياه بيشه در حال حاضر هواي جاده كندوان ابري و دماي آن نيز 2 درجه مي باشد.
همچنين هواي روز پنجشنبه نيز در اين منطقه ابري همراه با بارش برف و وزش باد كه دماي آن به 2 درجه زير صفر مي رسد.
بر اساس پيش بيني هواشناسي سياه بيشه ، هواي روز جمعه در جاده كندوان ابري همراه با بارش باران ، برف و وزش باد است و دماي اين منطقه نيز به 3 درجه زير صفر مي رسد.
خبرنگار : مهدي ابراهيم پور**انتشار دهنده:سيد محسن حسن نيا
1899/1602/
براي آگاهي از آخرين اخبار مازندران و كشور در كانال تلگرام ايرنا ساري :
🆔 @IRNASARII
https://t.me/joinchat/AAAAAD6WUOEHOj10XQIq5w