۲۵ فروردین ۱۳۹۶، ۱۵:۲۰
کد خبر: 82492373
T T
۰ نفر
امام جمعه يزد: دشمنان به دنبال ايجاد فتنه و دو دستگي هستند

يزد - ايرنا - نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه يزد گفت: دشمنان انقلاب اسلامي از مدت ها قبل بخاطر اهميت برگزاري انتخابات در ايران اسلامي به دنبال ايجاد دو دستگي و فتنه هستند.

به گزارش خبرنگار ايرنا ، آيت الله محمد رضا ناصري در خطبه هاي نمازجمعه امروز شهر يزد به اهميت انتخابات و نقش مردم و توطئه هاي دشمنان در قبال آن اشاره كرد و افزود: همه مردم و مسئولان بايد در آستانه انتخابات بسيار هوشيار باشند.
وي ادامه داد: دشمنان نظام اسلامي از مدت ها قبل براي برگزار نشدن انتخابات باشكوه هم در شوراهاي اسلامي و هم رياست جمهوري به دنبال توطئه و تحقق اهداف شوم هستند كه بايد همه آگاه باشيم.
امام جمعه يزد تصريح كرد: از مدت ها قبل توطئه‌هاي استكبار جهاني عليه برگزاري انتخابات پرشور در ايران اسلامي آغاز شده ولي قطعا با بيداري و بصيرت ملت و مسئولان آنها در اهداف خود موفق نمي شوند.
ناصري گفت: برگزاري انتخاباتي سالم ، قانونمند و پرشور موجب اقتدار و عزت ايران و مايه نا اميدي تمام دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامي است كه به حول و قوه الهي ملت ايران وظايف خود را انجام مي دهد.
نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه يزد به موضوع فضاي مجازي و اهميت آن اشاره كرد و گفت: دشمنان از فضاي مجازي مي خواهند اهداف خود را عليه نسل جوان و كشور دنبال نمايند.
ناصري گفت: بهره گيري از فضاي مجازي مهمترين جبهه مبارزه دشمنان در برهه كنوني عليه نظام و انقلاب اسلامي است كه بايد مردم ، جوانان ، خانواده ها و مسئولان خيلي هوشيار باشند.
امام جمعه يزد به اهميت تربيت ديني نسل جوان در مقابله با توطئه هاي فرهنگي دشمنان اشاره كرد و تصريح نمود: معلمان و روحانيون نقش مهمي در ترويج ارزش‌ها و اهداف انقلاب اسلامي بين اقشار مختلف جامعه و جوانان دارند.
ناصري گفت: مردم و مسئولان اجرايي بايد براي تحقق منويات مقام معظم رهبري در خصوص نامگذاري امسال و توليد و اشتغال بيش از گذشته كار كنند چون دشمنان همواره مانع پيشرفت كشور ما مي شوند.
امام جمعه يزد اظهار داشت: رفت و آمد تجاري با ديگران و آمريكا به اين معنا نيست كه ما تابع آنها شويم و از ارزش‌هاي ديني و انساني خود براي تعامل تجاري با آنها كوتاه بيائيم بلكه بايد روز به روز با تكيه بر ظرفيت هاي داخلي قوي تر شويم.
ناصري به روز ارتش اشاره و ضمن تبريك آن به اهميت پيشرفت در عرصه هاي مختلف و مقاومت در برابر توطئه هاي دشمنان تحت زعامت و فرامين مقام معظم رهبري تاكيد كرد.
7536/ 61197 خبرنگار:كاظم سبحان زاده**انتشار: محمدحسين فلاح تفتي
irnayazdd@