۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۲:۰۳
کد خبر: 82533354
T T
۰ نفر
پيش بيني 926 شعبه اخذ رأي براي روز انتخابات در استان زنجان

زنجان - ايرنا - رئيس ستاد انتخابات استان زنجان از پيش بيني 926 شعبه اخذ رأي براي روز انتخابات در اين استان خبر داد و گفت: 296 مورد از اين شعبه ها، سيار هستند.

به گزارش ايرنا، سيد بيوك موسوي روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران به برگزاري الكترونيكي انتخابات شوراهاي اسلامي در سه شهر زنجان، ابهر و خرمدره اشاره كرد و افزود: در مجموع 259 شعبه اخذ رأي در اين شهرها، به صندوق هاي الكترونيكي اخذ آرا تجهيز شده اند.
وي به ضرورت همراه داشتن شناسنامه و ارائه كد ملي از سوي شهروندان براي رأي دادن اشاره كرد و ادامه داد: بر اساس آخرين گزارش اداره كل ثبت احوال استان، تعداد رأي اولي هاي استان در انتخابات پيش رو، 17 هزار و 850 نفر است.
موسوي با بيان اينكه فضاي استان در آستانه انتخابات، فضايي با نشاط، شاد و متنوع است و تضارب افكار و انديشه ها نيز به نحو مطلوب در حال انجام است، ابراز اميدواري كرد شرايط به گونه اي پيش رود تا شاهد انتخاباتي آرام و با شكوه در روز جمعه باشيم.
وي به بروز برخي تخلفات انتخاباتي به ويژه در انتخابات شوراها و نظارت و برخورد مستمر فرمانداري ها با اين تخلفات اشاره كرد و گفت: شرايط به گونه اي است كه گويا برخي نامزدها، رقابتي براي تخلف دارند تا در اين زمينه از رقباي خود عقب نمانند.
موسوي به برگزاري بدون تنش و بي حاشيه برنامه هاي تبليغاتي نامزدهاي رياست جهموري در استان اشاره كرد و افزود: در خصوص انتخابات رياست جمهوري، خود ستادهاي نامزدها رعايت اصول را كردند و هر از چندي از جانب طرفداران مواردي مشاهده شد كه بسيار محدود بود.
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار زنجان به ضرورت پرهيز از سياه نمايي تاكيد كرد و گفت: متاسفانه عده اي چند ماه است كه دولت را بي رحمانه مي كوبند در حالي كه با اين كار مجموعه نظام را زير سئوال مي برند.
وي تصريح كرد: سياه نمايي عملكرد نظام منجر به مشاركت حداكثري نمي شود و آنان كه سياه نمايي مي كنند نگران مشاركت حداكثري مردم در انتخابات نيستند.
بهروز مهدوي، دبير ستاد انتخابات استان زنجان نيز در اين نشست از تهيه همه امكانات و ملزومات برگزاري انتخابات در استان اشاره كرد و گفت: بيش از يك ميليون تعرفه، هم براي انتخابات رياست جمهوري و هم براي انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستا در استان تهيه شده است.
7312/6085
خبرنگار: حسن اكبري ** انتشار دهنده: رويا رفيعي