۲۵ خرداد ۱۳۹۶، ۱۴:۴۰
کد خبر: 82566152
T T
۰ نفر

مومنان قدر شب هاي قدر را بدانند

۲۵ خرداد ۱۳۹۶، ۱۴:۴۰
کد خبر: 82566152
مومنان قدر شب هاي قدر را بدانند

زاهدان - ايرنا - مسئول دفتر نهاد رهبري در دانشگاه ولايت ايرانشهر گفت: خداوند در قرآن مجيد از ليالي قدر به بزرگي ياد كرده و سوره‌اي نيز به نام «سوره قدر» نازل كرده است.

حجت الاسلام عبدالواحد بامري روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا با بيان اينكه شب قدر از شب‌هاي مقدس و متبرك اسلامي است، ماه مبارك رمضان را بهترين فرصت براي خودسازي دانست و اظهار داشت: در اين ماه مبارك كه ماه مهماني خداوند است انسان بايد در خود نوسازي ايجاد كرده و شيوه زندگي گذشته خود را اصلاح كند.‌
وي با اشاره به فضيلت شب‌هاي مبارك قدر تصريح كرد: در تمام سال، شبي به خوبي و فضيلت شب قدر نمي‌رسد، زيرا نزول قرآن، شب فرود آمدن ملائكه و روح نيز نام گرفته است.
بامري با بيان اينكه عبادت در شب قدر برتر از عبادت هزار ماه است، گفت: در اين شب، مقدرات يك سال انسان‌ها و روزي‌ها، عمرها و امور ديگر مشخص مي‌شود.
وي با بيان اينكه ملائكه در اين شب بر زمين فرود مي‌آيند، نزد امام زمان عليه السلام مي‌روند و آنچه را براي بندگان مقدر شده بر ايشان عرضه مي‌دارند، تاكيد كرد:‌ شب‌زنده‌داري، تلاوت قرآن، مناجات و عبادت در اين شب، بسيار توصيه شده است.
مسئول دفتر نهاد رهبري در دانشگاه ولايت ايرانشهر گفت: شب قدر شب عبادت و طلب مغفرت است و در اين شب‌ها بايد كوتاهي‌هاي يك سال گذشته را جبران كرده و بهترين مقدرات را براي سال آينده خود رقم زنيم.
وي براستفاده از بركات شب هاي قدر تاكيد كرد.
7314**8006**6081 خبرنگار: محمد هادي ** انتشار دهنده: حيدر سراياني