۶ تیر ۱۳۹۶، ۱۸:۳۶
کد خبر: 82578890
T T
۰ نفر
زوج مهريزي، فيش هاي حج خود را به بيمارستان اهدا كردند

يزد - ايرنا - مدير بيمارستان حضرت فاطمه الزهرا (س) مهريز گفت: يك زوج مهريزي، دو فيش سفر به سرزمين وحي خود را براي كمك به تكميل و تجهيز اين بيمارستان اهدا كردند.

سيد رسول محسن زاده روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: ياسر زارع بيدكي به اتفاق همسرش فيش حج عمره خود را در راستاي انجام طرح هاي عمراني و خريد تجهيزات به بيمارستان واگذار كرد.
وي ادامه داد: تاكنون 30 خير مهريزي و نيكوكاران خارج از استان نيز با بيمارستان مهريز همكاري داشته اند و اميدواريم اين روند ادامه يابد و با كمك هاي نوع دوستانه خيران بتوان نسبت به تكميل و تجهيز آن اقدام كرد.
اين مسئول اظهار داشت: در سال هاي اخير با كمك خيران ضريب تخت بيمارستان مهريز از 30 درصد به 97 درصد ارتقاء يافته و آمار بستري هاي بيمارستان پنج برابر شده است.
محسن زاده افزود: در طرح توسعه ، بيمارستان مهريز از 96 تخت به 250 تخت ارتقاء پيدا مي كند و طبقه اول شامل هشت اتاق عمل جراحي از جمله اتاق عمل جراحي قلب و مغز و اعصاب و بلوك هاي سازماني است كه در صورت تكميل اين طرح افزون بر 600 نفر نيز پرسنل به كاركنان بيمارستان اضافه شده و به قطب سلامت و درمان در منطقه تبديل مي شود.
مدير بيمارستان مهريز گفت: علاوه بر طرح توسعه بيمارستان، برخي دستگاه ها و تجهيزات پزشكي كه فاقد آن است باعث افزايش هزينه ها است و به علت بعد مسافت تا مركز استان، امكان نجات بيماران با وضعيت حاد مانند بيماران ضربه مغزي كاهش مي يابد.
محسن زاده گفت: با توجه به گسترده بودن طرح و خريد تجهيزات مهم و ضروري براي بيمارستان و عام المنفعه بودن آن و نيز براي كاهش زمان احياء بيماران و ضرورت نجات جان مردم اميدواريم خيران مانندگذشته بيمارستان مهريز را حمايت كنند.
اولين همايش بزرگ خيران بيمارستان ساز در روز پنجشنبه هشتم تيرماه از ساعت هشت صبح به همت بيمارستان فاطمه الزهرا (س) مهريز در دانشگاه شكيب اين شهرستان برگزار مي شود.
7536/ 6197 خبرنگار:كاظم سبحان زاده**انتشار: فلاح
irnayazdd@