۲۹ تیر ۱۳۹۶، ۱۶:۳۸
کد خبر: 82604660
T T
۰ نفر
بنای جدید خانه كودك سرای مهر اشكذر با حضور رئیس سازمان بهزیستی افتتاح شد

یزد - ایرنا - خانه كودكان و نوجوانان سرای مهر اشكذر یزد روز پنجشنبه در مراسمی با حضور معاون وزیر و رییس سازمان بهزیستی كشور افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا در این مراسم رئیس سازمان بهزستی گفت: افراد نیكوكار و سازمانهای مردم نهاد همسو با فعالیت های بهزیستی ، نقش مهمی در خدمت به مردم و جامعه بزرگ هدف دارند.
انوشیروان محسنی بندپی افزود: تاكنون با حضور ، حمایت و همراهی تشكل های مردم نهاد و خیران برای تحقق وظایف بهزیستی در حوزه های مختلف گام های مهمی برداشته شده است.
معاون وزیر و رییس سازمان بهزیستی كشور تصریح كرد: دولت وظایف خود را در خدمت به جامعه هدف بهزیستی انجام می دهد ولی بخش خصوصی و خیران باید همواره همراه و همگام باشند.
محسنی بندپی گفت: از وظایف و رسالت های مهم سازمان بهزیستی حمایت و نگهداری از كودكان بد سرپرست و بی سرپرست است و همراهی خیران در كمك به آنها نیاز و خیلی نقش آفرین است.
بنای جدید خانه كودك سرای مهر اشكذر در زمینی به وسعت یكهزار متر مربع و زیربنای 320 متر مربع و با پنج میلیارد ریال اعتبار با ظرفیت 12 نفربرای كودكان و نوجوانان پسر بی سرپرست یا بد سرپرست ایجاد شده است.
این موسسه 15 سال قبل فعالیت خود را با پنج پرسنل آغاز كرده و هم اكنون 8 نفر كودك و نوجوان بی سرپرست یا بد سرپرست در سنین 7 تا 12 سال در این موسسه نگهداری می شوند.
اشكذر با 30 هزار نفر جمعیت در 20 كیلومتری شهر یزد قرار دارد.
7546/ 6197 خبرنگار: سعیده السادات خاتمی**انتشار: فلاح
irnayazdd@