۳۱ تیر ۱۳۹۶، ۱۷:۳۱
کد خبر: 82606342
T T
۰ نفر
امام جمعه يزد: تحقق امر به معروف و نهي از منكر در مقابله با بدحجابي موثر است

يزد - ايرنا - نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه يزد گفت: براي مقابله با بدحجابي در جامعه بايد فريضه امر به معروف و نهي از منكر جدي گرفته شود و همه در قبال آن احساس تكليف كنند.

به گزارش خبرنگار ايرنا ، آيت الله محمد رضا ناصري روز شنبه در جمع گروهي از بانوان يزد افزود: اجرايي شدن امربه‌ معروف و نهي از منكر از رواج بي‌ حيايي ، بي ‌عفتي و بي‌حجابي در جامعه جلوگيري مي كند.
وي ادامه داد: وجود حجاب و عفاف در جامعه اسلامي و دارالعباده يزد توسط آحاد مردم و بخصوص بانوان يك ضرورت ديني است و اميدواريم همه افراد در قبال اجرايي شدن كامل آن احساس وظيفه شرعي كنند.
امام جمعه يزد تصريح كرد: از توطئه هاي مهم كنوني دشمنان عليه نظام و انقلاب اسلامي رواج بي حجابي و تهديد نرم است بنابراين مردم و مسئولان بايد در برابر هجمه استكبار جهاني بيدار باشند.
ناصري گفت: كفر جهاني با بهره گيري از ابزار هاي نوين روز مثل شبكه‌هاي اجتماعي ، ماهواره ها و ديگر رسانه‌هاي گروهي سعي در از بين بردن عفاف ، حجاب و حيا دارد كه توطئه اي بزرگ محسوب مي شود.
نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه يزد گفت: بر مسئولان اجرايي است تا دغدغه مردم ، بانوان و متدينين را در خصوص حجاب و عفاف در استان و جامعه ديني بيش از گذشته مدنظر قرار دهند.
ناصري اظهار داشت: در اين خصوص در جلسه هاي شوراي فرهنگي عمومي و غيره بر ضرورت توجه به مسائل ارزشي و بخصوص عفاف و حجاب در استان تاكيد داشته و بايد همچنان به آن عنايت داشت.
7536/ 6197 خبرنگار:كاظم سبحان زاده**انتشار: فلاح
irnayazdd@