۸ مرداد ۱۳۹۶، ۹:۰۴
کد خبر: 82614418
T T
۰ نفر
معاون استاندار يزد: تعامل بين ائمه جمعه و كارگزاران دولت در توسعه استان موثر است

يزد - ايرنا - معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار يزد گفت: تعامل بين ائمه جمعه و كارگزاران و فرمانداران در دولت تدبير و اميد در توسعه استان و مناطق مختلف بسيار موثر است .

به گزارش خبرنگار ايرنا ، محمد علي طالبي شامگاه شنبه در ديدار با امام جمعه مهريز افزود: هم اكنون تعامل خوبي ميان ائمه جمعه استان و فرمانداران و مديران اجرايي وجود دارد كه تداوم آنها ضروري و در خدمت به مردم و جامعه اسلامي اثربخش است.
وي ادامه داد: نگاه و رهنمودهاي امام جمعه مهريز، تعادل بخش اين شهرستان است و تعاملاتي كه وجود دارد و جهت دهي هايي كه به مسئولان اجرايي ارائه مي شود ارزشمند است و براي رسيدن به اهداف عاليه كمك مي كند.
معاون سياسي ، امنيتي و اجتماعي استاندار يزد در پايان از فعاليت هاي انجام گرفته در شهرستان و همكاري و همبستگي موجود در بخش هاي مختلف قدرداني كرد.
همچنين امام جمعه مهريز گفت: اقتدار و عزت نظام اسلامي بخاطر ولايتمداري و اتحاد بين مردم و مسئولان است و بايد همواره براي رسيدن به اهداف، مدنظر جدي قرار گيرد.
حجت الاسلام عبدالرضا محي الديني افزود: از توصيه هاي هميشگي و مورد تاكيد مقام معظم رهبري بر حفظ وحدت و انسجام بين مردم و مسئولان و تلاش جدي و خالصانه براي خدمت بيشتر و بهتر است .
مركز شهرستان مهريز در 30 كيلومتري شهر يزد واقع شده است .
7536/ 6197 خبرنگار:كاظم سبحان زاده**انتشار: فلاح
irnayazdd@