۲۴ مرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۰۷
کد خبر: 82632308
T T
۰ نفر
اعضای باند تهیه و توزیع مواد مخدر در زنجان شناسایی و دستگیر شدند

زنجان - ایرنا - رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان از شناسایی و دستگیری اعضای باند خانوادگی تهیه و توزیع مواد مخدر كه در زنجان فعالیت داشتند، خبر داد.

سرهنگ سعید بابایی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: از این باند كه خانوادگی نسبت به این كار خلاف و مجرمانه اقدام می كردند قریب یك كیلوگرم هروئین كشف شد.
وی اظهار كرد: در پی كسب اطلاعات موثق، مشخص شد یكی از قاچاقچیان سابقه دار اهل و ساكن استان البرز، قصد انتقال یك محموله مواد مخدر از مقصد كرج به زنجان را دارد كه موضوع در دستور كار پلیس قرار گرفت.
بابایی افزود: با بررسی موضوع، دستور بازداشت این فرد خاطی توسط مراجع قضایی استان صادر شد و پلیس اقدامات خود را برای دستگیری متهم آغاز كرد.
وی تصریح كرد: در ادامه تحقیقات به عمل آمده از سوی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان مشخص شد متهم به همراه خانواده قصد دارد مقداری مواد مخدر را با استفاده از 2 دستگاه خودروی سمند و پراید به منظور توزیع، جابجا كند.
بابایی ادامه داد: ماموران مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی زنجان با همكاری مشترك با ماموران انتظامی شهرستان ابهر این 2 خودرو را در اتوبان زنجان - قزوین، متوقف و مورد بازرسی قرار داده و این مقدار هروئین را كشف و ضبط كردند.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: در این خصوص پرونده مقدماتی تشكیل و متهمان جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.
6084/6085
خبرنگار: پرویز غفاری ** انتشار دهنده: رویا رفیعی