۱۹ شهریور ۱۳۹۶، ۹:۱۹
کد خبر: 82659821
T T
۰ نفر
نخستين جشنواره مشاركت و نظام پيشنهاد هاي كاركنان پارس جنوبي برگزار شد

بوشهر- ايرنا - نخستين جشنواره نظام مشاركت و سمينار مشاركت‌پذيري و رشد خلاقيت با همكاري آموزش پالايشگاه اول شركت مجتمع پارس جنوبي و شوراي همياري و مشاركت كاركنان اين پالايشگاه برگزار شد.

به گزارش ايرنا به نقل از روابط عمومي شركت مجتمع گاز پارس جنوبي؛ اين جشنواره در راستاي پيشبرد اهداف عالي نظام پيشنهادها و به منظور تقدير از برترين‌هاي نظام پيشنهادها و ترويج فرهنگ مشاركت و همياري بين كاركنان برگزار شد.
در اين جشنواره، موضوعات بهبود بهره‌وري سازمان با استفاده از نظام مشاركت كاركنان، نهادينه سازي انديشه نظام پذيرش و بررسي پيشنهادها در بدنه نظام برنامه‌ريزي استراتژيك و نيز شناسايي مؤلفه‌ها و توانمندسازهاي سازماني موفقيت نظام پيشنهادها و ارتقا وضعيت جاري آن مورد بررسي قرار گرفت.
در ادامه اين جشنواره، نافه افشان دبير نظام مشاركت پالايشگاه اول شركت مجتمع گاز پارس جنوبي گزارشي از عملكرد نظام مشاركت در سال 95 ارايه كرد و سپس به مقايسه عملكرد و نتايج نظام مشاركت پالايشگاه اول از سال 89 تا 95 پرداخت.
وي گفت: رشد سرانه مشاركت در اين پالايشگاه از 0.5 پيشنهاد به 10 پيشنهاد به ازاي هر نفر در سال حاصل حضور كاركنان خلاق و توانمند اين پالايشگاه و ايجاد محيطي دانش محور و توجه به سرمايه هاي انساني و مديريت مشاركتي از سوي مديران اين مجموعه است.
در ادامه اين جشنواره سعيد فتح الهي راد دبير جشنواره ملي نظام پيشنهادها نيز گفت: نظام مشاركت و پيشنهادها يكي از نظام‌هاي مديريتي پوياست كه كاركنان سازمان درباره ارتقا بهره وري مشاركتي فعالانه دارند و پيشنهادهاي خود را در قالب طرحهايي به سازمان ارائه مي كنند.
وي اظهارداشت: نظام مشاركت و پيشنهادها، يك نظام هم‌فكري و هم‌انديشي براي رسيدن به اهداف سازمان است و با انجام اين مهم گام‌هاي بسيار خوبي در اين مسير برداشته شده است.
وي افزود: ايجاد محيط مناسب و فرصت براي مشاركت فكري كاركنان در امور سازمان به صورت داوطلبانه و برخوردار كردن آنان از ثمرات مادي و معنوي از اهم اهدافي است كه در اين نظام دنبال مي‌شود.
فتحي الهي راد اضافه كرد: هدف اصلي نظام مديريت مشاركتي، توسعه ارزش‌هاي انساني كليه كاركنان و استفاده از هوش، استعداد و خلاقيت آنها در راستاي اهداف شركت است.
در اين جشنواره كه با حضور عبدي سرپرست مديريت پالايشگاه اول ، مصلايي دبير نظام مشاركت مجتمع و كاركنان پالايشگاه اول برگزار شد، از نفرات برتر نظام مشاركت و پيشنهادها در هر واحد تقدير و جوايزي به ايشان اهدا شد.
7212/6045** خبرنگار: عبدالصمد شهرياري ** انتشار دهنده: اكبر اقبال مجرد