۲۵ شهریور ۱۳۹۶، ۱۳:۵۳
کد خبر: 82666446
T T
۰ نفر
امام جمعه مهريز: تربيت ديني دانش آموزان محور فعاليت فرهنگيان باشد

يزد - ايرنا - امام جمعه مهريز گفت: تربيت ديني و اخلاقي دانش آموزان محور فعاليت هاي فرهنگيان در عرصه تعليم و تربيت قرار گيرد و براي انجام آن بايد همه عوامل در مدارس همكاري كنند.

حجت الاسلام عبدالرضا محي الديني روز شنبه در نشست شوراي آموزش و پرورش شهرستان با قدرداني از فعاليت هاي انجام شده به اهميت نقش فرهنگيان در جامعه اشاره كرد و افزود: تربيت دانش آموزان بايد بر اساس آموزه هاي ديني، قرآني و برنامه ريزي شده باشد.
وي ادامه داد: اگر تربيت بر اساس ارزش هاي ديني و انقلابي انجام شود ، دشمنان نمي توانند با تهديد نرم خود نسبت به آسيب رساندن به دانش آموزان كه آينده سازان كشور هستند، كاري انجام دهند.
امام جمعه مهريز به اهميت برنامه ريزي براي بازگشايي مدارس با همكاري بخش هاي مختلف و فرهنگيان در اول مهر ماه سال 96اشاره كرد و گفت: بايد برنامه ها به خوبي صورت گيرد و از همه امكانات استفاده شود.
محي الديني همچنين به تقارن بازگشايي مدارس با هفته دفاع مقدس و ضرورت ترويج فرهنگ ايثار و شهادت در ميان دانش آموزان اشاره كرد و يادآور شد: بيان خاطرات رزمندگان اسلام و رشادت هاي دفاع مقدس بسيار ضروري است.
همچنين فرماندار و مدير آموزش و پرورش مهريز به وضعيت مدارس ، برنامه هاي بازگشايي مدارس و لزوم بزرگداشت دفاع مقدس در واحدهاي آموزشي اشاره كردند.
در سال تحصيلي 97-96 حدود 9 هزار دانش آموز در 100 مدرسه شهرستان مهريز تحصيل خواهند كرد.
مركز شهرستان 50 هزار نفري مهريز در 30 كيلومتري جنوب شهر يزد واقع شده است.
7541*2047* خبرنگار*ندا سبحان زاده*انتشار -عباسقلي اشكورجيري*