۲۸ شهریور ۱۳۹۶، ۱۸:۵۲
کد خبر: 82670368
T T
۰ نفر
رئیس فدراسیون ژیمناستیك : راه اندازی پایگاه های قهرمانی مدارس در اولویت است

یزد - ایرنا - رئیس فدراسیون ژیمناستیك گفت: راه اندازی پایگاه های قهرمانی مدارس با هدف شناسایی استعدادها و ارائه آموزش های لازم به افراد علاقه مند جزو اولویت های فدراسیون است.

« زهرا اینچه درگاهی» روز سه شنبه در مجمع عمومی سالانه هیات ژیمناستیك یزد افزود: بر اساس برنامه ریزی انجام شده در مدت 2 سال ، پنج پایگاه و سال های آینده نیز 10 پایگاه قهرمانی مدارس راه اندازی و فعالیت خواهند كرد.
وی ادامه داد: در این پایگاه ها در سطح كشور با حضور مربیان مجرب نسبت به انتخاب نخبه ‌های ژیمناستیك اقدام می شود كه نقش مهمی در تقویت تیم های ملی خواهند داشت.
رئیس فدراسیون ژیمناستیك افزود: از برنامه های مهم آینده فدراسیون در سطح كلان ، حمایت از تیم های ملی برای حضور قوی در مسابقات متعدد و كسب افتخار برای كشور است.
اینچه درگاهی گفت: كسب سهمیه المپیك برای رقابت‌های جهانی جزو برنامه ریزی های مهم فدراسیون است كه با قوت و در قالب یك برنامه مدون اقدام های لازم بعمل می آید.
همچنین مدیركل وزش و جوانان یزد گفت: هم اكنون حدود چهار هزار و 900 ورزشكار استان در رشته ژیمناستیك در مركز استان و شهرستان های استان فعالیت دارند.
مسعود شریعتی افزود: برگزاری دوره های آموزشی و مسابقات ، اعزام ها ، استعدادیابی و جلب حمایت حامیان مالی جزو برنامه های ورزش استان و رشته ژیمناستیك است.
در این نشست حسام الدین نواب ،رئیس هیات ژیمناستیك استان یزد گزارشی از عملكرد این هیات در امور زیرساخت ها ، همگانی كردن ، قهرمانی و مالی ارائه كرد.
استان یزد 47 هیات ورزشی و 65 هزار ورزشكار زیر پوشش بیمه ورزشی دارد.
7536*2047* خبرنگار*كاظم سبحان زاده*انتشار - عباسقلی اشكورجیری