۱۷ مهر ۱۳۹۶، ۱۲:۳۹
کد خبر: 82689973
T T
۰ نفر
تردد معلمان به مناطق سخت گذر احمدفداله و دره كايد دزفول تسهيل شد

دزفول - ايرنا - رييس آموزش و پرورش منطقه سردشت دزفول گفت: با همكاري مسئولان محلي ، تردد معلمان به مناطق سخت گذر احمدفداله و دره كايد دزفول تسهيل شد.

محمدرحيم كريمي روز دوشنبه به خبرنگار ايرنا افزود:با توجه به سخت گذرر بودن روستاهاي منطقه به ويژه روستاهاي احمدفداله و دره كايد تاكنون تردد 50 نفر معلمان به اين روستاها از طريق وانت انجام مي شد كه رفت وآمد معلمان به اين طريق در شان آنها نبود ضمن اينكه ممكن بود منجر به حادثه و بروز خسارات جبران ناپذيري شود لذا رسيدگي اين موضوع در دستور كار مسئولان دزفول قرار گرفت.
وي گفت: با حمايت مسئولان دزفول، از طرف اداره راه وشهرسازي،منابع طبيعي، امورآب ناحيه شمالغرب و بخشداري سردشت و شهيون 9 خودرو شامل يك ميني بوس و هشت خودرو پيكاب براي تردد معلمان اين مناطق در نظر گرفته شد.
وي اظهار اميدواري كرد جاده احمدفداله هرچه سريعتر آسفالت شود تا تردد معلمان اين مناطق به راحتي انجام شود و خطري معلمان و اهالي منطقه را هنگام عبور و مرور تهديد نكند.
130 واحد آموزشي در بخش سردشت و شهيون دزفول وجود دارد كه 6 هزار و 500 دانش آموز در اين مناطق مشغول تحصيلند.
با توجه به وسعت يك هزار و 800 كيلومترمربعي منطقه و همجواري با استان هاي لرستان و چهارمحال بختياري رسيدگي به مشكلات اين مدارس دشوار است.
7278 / 6037
خبرنگار: رقيه كردي ** انتشار دهنده: عبدالحميد راجي