تردد در گردنه قسطين لار تنها با زنجيرچرخ امكان پذير است

قزوين-ايرنا-معاون راهداري اداره كل راهداري و حمل و نقل جاده اي قزوين از بارش دوباره برف در برخي گردنه هاي استان خبر داد و گفت: در حال حاضر تردد در گردنه قسطين لار تنها با زنجير چرخ امكان پذير است.

جواد حق لطفي جمعه شب در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: بارش برف در بعضي گردنه هاي استان كه از صبح امروز آغاز شده بود براي ساعاتي در عصر قطع شد اما دوباره شاهد آغاز بارش ها هستيم.
وي با بيان اينكه هم اكنون در گردنه قسطين لار در مسير قزوين-الموت شاهد كولاك و بارش برف هستيم و تردد خودروها در اين مسير فعلا تنها با زنجير چرخ امكان پذير است، اظهار كرد: در حال حاضر در گردنه كوهين در مسير جاده و آزادراه قزوين-رشت نيز شاهد بارش خفيف برف هستيم.
اين مسئول همچنين گفت: در گردنه هاي بهرام آباد در مسير قزوين-الموت و گردنه آوج در مسير قزوين-همدان نيز هم اكنون بارش برف خفيف گزارش شده است.
اداره كل هواشناسي قزوين روز گذشته از تداوم استقرار سامانه ناپايدار جوي در آسمان استان تا امروز جمعه و احتمال بارش برف در ارتفاعات و نقاط كوهستاني و همچنين كاهش محسوس دماي هوا خبر داده بود.
استان قزوين داراي 6 هزار و 600 كيلومتر راه است كه 220 كيلومتر آن آزادراه، 270 كيلومتر بزرگراه و 700 كيلومتر آن نيز جاده اصلي بوده و بقيه راه هاي فرعي و روستايي است.
3013
انتشار دهنده: رضا اولادي