۳۰ آذر ۱۳۹۶، ۱۲:۱۰
کد خبر: 82771032
T T
۰ نفر
4ميليون مرسوله پستي در چهارمحال و بختياري جابه جا شد

شهركرد- ايرنا- مديركل پست چهارمحال و بختياري از جابه جايي 4 ميليون و 657 هزار مرسوله پستي در طول 9 ماهه امسال در اين استان خبر داد.

حسين عنايتي روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ايرنا اظهار كرد: از اين ميزان يك ميليون و 924 هزار مرسوله وارد و دو ميليون 733 هزار مرسوله از استان ارسال شده است.
وي، سياست راهبردي اداره پست در دولت دوازدهم را حركت به سمت كالا محوري دانست و توضيح داد: چهارمحال و بختياري در اين بخش از ابتداي امسال تاكنون با رشد 192 درصدي نسبت به مدت مشابه سال قبل، رتبه اول كشور را كسب كرد.
مديركل پست چهارمحال و بختياري افزود: از ابتداي امسال تاكنون 36 هزار و 600 فقره بسته و امانت در بخش كالا محور بود كه بخش عمده آن، توزيع بسته هاي امانتي از توليد كنندگان مشاغل خانگي و واحدهاي توليدي و صنعتي استان بين مصرف كننده نهايي بوده است.
عنايتي اظهار كرد: جابه جايي بسته و امانات پستي به عنوان ارتباط بين مشاغل خانگي، واحدهاي توليدي و كارخانه ها با مصرف كننده نهايي با هدف كاهش واسطه انجام مي شود.
وي درباره ارسال محموله هاي خريد و فروش اينترنتي استان نيز گفت: از ابتداي امسال تاكنون56 هزار مورد ارسال پستي خريد و فروش اينترنتي در استان از سوي شركت پست انجام شده است.
به گزارش ايرنا، هم اينك 349 واحد پستي در چهارمحال و بختياري فعال است كه از اين تعداد 51 درصد واحدها روستايي و مابقي شهري است.
خبرنگار: مرتضي شاهوردي** انتشار دهنده: محمود رئيسي
6199/2097