۱۳ دی ۱۳۹۶، ۹:۴۹
کد خبر: 82784232
T T
۰ نفر

شهروندان تخم مرغ را از مراكز مجاز خريد كنند

۱۳ دی ۱۳۹۶، ۹:۴۹
کد خبر: 82784232
شهروندان تخم مرغ را از مراكز مجاز خريد كنند

زنجان - ايرنا - نايب رئيس اتحاديه مرغ، تخم مرغ و ماهي فروشان شهرستان زنجان اعلام كرد: شهروندان تخم مرغ مورد نياز خود را از واحدهاي مرغ و تخم مرغ فروشي مجاز در سطح شهر و با قيمت مصوب خريد كنند.

سيد ناصر موسوي روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: بر اساس قيمت هاي تعيين شده از سوي اتحاديه مرغ و تخم مرغ فروشان زنجان، هر شانه از اين فرآورده 12 هزار و 600 تومان به مصرف كننده عرضه مي شود.
به گفته وي، هر كيلوگرم تخم مرغ نيز از 6 هزار و 500 تا هفت هزار تومان تعيين شده كه بستگي به وزن اين قيمت متفاوت است.
نايب رئيس اتحاديه مرغ، تخم مرغ ماهي فروشان شهرستان زنجان گفت: قيمت هر عدد تخم مرغ نيز 500 تا 450 تومان براي مصرف كننده تعيين قيمت شده است كه اين اختلاف قيمت در درشتي اين فرآورده است.
موسوي تاكيد كرد: در حال حاضر 300 واحد صنفي تخم مرغ و مرغ فروشي در سطح شهرستان زنجان تخم مرغ داخلي را با قيمت هاي بيان شده به مصرف كننده عرضه مي كنند كه قيمت هايي متفاوت از آن گران فروشي است.
وي اظهاركرد: شهروندان تخم مرغ مورد نياز خود را از اين واحدهاي صنفي مجاز در سطح شهر تهيه كنند چرا كه قيمت عرضه آنها بر اساس قيمت تعيين شده از سوي اتحاديه است.
به گزارش ايرنا، مدير توسعه بازرگاني سازمان جهاد كشاورزي استان زنجان پيش از اين گفته بود: تخم مرغ در 18 واحد صنفي در شهر زنجان با قيمت كيلويي هفت هزار و 400 تومان به مصرف كننده ها عرضه شده است.
عبدالله جعفري افزود: توزيع تخم مرغ داخلي در بازار مصرف زنجان به منظور كاهش نرخ اين فرآورده، جلوگيري از اجحاف حقوق مصرف كننده و حذف واسطه انجام شده است.
7325/6085
خبرنگار: حديث ابوالحسني** انتشار دهنده: رويا رفيعي