۱۲ تیر ۱۴۰۲، ۱۲:۳۲
کد خبرنگار: 5476
کد خبر: 85158485
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بازار مرغ زنجان به آرامش رسید

زنجان - ایرنا - رئیس اتحادیه مرغ‌فروشان زنجان گفت: با افزایش توزیع مرغ، بازار این محصول در زنجان به آرامش رسید.

سید ناصر موسوی روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: با گذشت از مقطع زمانی عید قربان و افزایش توزیع مرغ، بازار این محصول هم اکنون به آرامش نسبی رسیده است.

وی با اشاره به اینکه افزایش مصرف مرغ در آستانه عید قربان طبیعی است، اظهار داشت: با گذشت از این مقطع زمانی، عرضه زیاد و تقاضا کمتر شده است.

رئیس اتحادیه مرغ فروشان زنجان با بیان اینکه میزان توزیع مرغ در زنجان به ۴۰ تن در روز رسیده است، خاطرنشان کرد: مصرف مرغ نیز نسبت به هفته قبل کمتر شده است.

موسوی با اشاره به اینکه قیمت مرغ تغییر نکرده است و با همان نرخ ۷۷ هزار تومان قبلی عرضه می‎‌شود، تصریح کرد: این روزها بازار مرغ در حالت آرامش به سر می‌برد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۲۵۰ فروشگاه مرغ فروشی در زنجان فعالیت دارد، اضافه کرد: تعداد کشتارگاه‌های مرغ در استان نیز پنج باب است.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهادکشاورزی استان زنجان نیز در این باره گفت: میزان توزیع گوشت مرغ در سطح استان ۱۰۸ تن و در سطح شهر زنجان ۵۴ تن است.

محمدعلی صادقی افزود: این درحالیست که متوسط روزانه توزیع گوشت مرغ در سطح شهر زنجان ۱۵ تا ۲۰ تن بود که به ۵۴ تن رسیده است و افزایش حدود سه برابری را نشان می دهد. همچنین در سطح استان نیز متوسط روزانه توزیع ۴۵ تن بود که امروز با رشد قابل توجه بیش از ۲ برابری، به ۱۰۸ تن رسیده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha